eur:
414.84
usd:
400.26
bux:
78665.14
2024. december 19. csütörtök Viola
Hockenheim, 2018. július 21.Sebastian Vettel, a Ferrari német versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Német Nagydíjának harmadik szabadedzésén a hockenheimi versenypályán 2018. július 21-én, egy nappal a futam előtt. (MTI/AP/Jens Meyer)
Nyitókép: MTI/AP/Jens Meyer

Szakadó esőben készülnek a pilóták a Német Nagydíjra

A címvédő, négyszeres világbajnok brit Lewis Hamiltonról először az a hír terjedt el, hogy rosszul érzi magát, ezért nem vesz részt az edzésen, végül egy kört mégis megtett.

Charles Leclerc, a Sauber monacói pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Német Nagydíj szombati szabadedzésén. Másodikként csapattársa a svéd Marcus Ericsson, harmadikként Szergej Szirotkin, a Williams orosz versenyzője végzett a harmadik gyakorláson.

A szokatlan eredmény a pályára zúduló eső miatt alakult ki, a húszból ugyanis csak kilenc pilóta teljesített mért kört.

A pontversenyben vezető, négyszeres vb-győztes német Sebastian Vettel (Ferrari) - csakúgy, mint a pénteki két tréningen - ezúttal is negyedik lett.

A címvédő, négyszeres világbajnok brit Lewis Hamiltonról (Mercedes) először az a hír terjedt el, hogy rosszul érzi magát, ezért nem vesz részt az edzésen, végül egy kört mégis megtett.

Eredmények, 3. szabadedzés:

1. Charles Leclerc (monacói, Sauber) 1:34.577 perc
2. Marcus Ericsson (svéd, Sauber) 1:35.000
3. Szergej Szirotkin (orosz, Williams) 1:35.334
4. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:35.573
5. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso) 1:35.659
6. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso) 1:36.151

Ma délután 15 órakor kezdődik az időmérő edzés, vasárnap 15.10-kor pedig a futam.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.20. péntek, 18:00
Lehel László
a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója
Milliárdos EU-támogatásokért lobbiznak a legnagyobb szennyezők

Milliárdos EU-támogatásokért lobbiznak a legnagyobb szennyezők

Az Európai Unió karbonleválasztási és -tárolási (CCS) infrastruktúrájának fejlesztése kulcsfontosságúvá vált a 2030-ra kitűzött kibocsátáscsökkentési célok elérése érdekében. Bár az olaj- és gázipar évtizedek óta támogatja a technológiát, gazdasági életképessége továbbra is kérdéses, ezért a szektor európai szintű támogatást sürget. A környezetvédelmi szervezetek azonban kritikával illetik a fosszilis iparágak CCS-re való támaszkodását, amely szerintük az érdemi dekarbonizációt hátráltatja. Az olajcégek EU-s támogatást kérnek a fejlesztésekhez.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×