eur:
400.38
usd:
362.85
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

A MOL vezeti az 500 legnagyobb hazai cég 2006-os nyereségi listáját

A MOL vezeti az 500 legnagyobb hazai cég 2006. évi nyereségi listáját, csakúgy, mint a korábban már nyilvánosságra hozott árbevételi listát - ez derül ki a HVG legújabb számában megjelenő összeállításból.

Muck Tibor, a HVG szerkesztője elmondta: az adózott eredmények alapján összeállított sorrendet a MOL 337,526 milliárd forinttal vezeti, megelőzve az OTP-t, amelynek 187,097 milliárd forint nyeresége volt.

Az Audi Hungária 107,361 milliárd forint adózott eredménnyel zárta az évet, a GE Hungary 106,14 milliárd forinttal, az MVM 100,936 milliárd forinttal, a Magyar Telekom pedig 87,464 milliárd forinttal.

A HVG és a Creditreform által készített összeállítás múlt héten már bemutatott árbevételi listáján a MOL 2.891 milliárd forintos összeggel az első, az Audi Hungária Motor Kft. 1.288 milliárd forinttal követi, harmadik helyen a Nokia Komárom Kft. áll 1.093 milliárd forinttal.

Muck Tibor érdekességként említette, hogy a nyereségi listán szereplő 500 cég közül 233 budapesti, 47 Pest megyei. Tolna megyéből csupán 2 cég, Somogyból 3, Békésből 4 került fel a listára.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×