Infostart.hu
eur:
399.09
usd:
340.3
bux:
99864.84
2025. július 10. csütörtök Amália
Forgalmi dugó Budapesten, a Hungária körúton 2017. november 27-én. A kínai miniszterelnök látogatása és a Kína-Kelet-Közép-Európa (KKE) csúcstalálkozó miatt forgalomkorlátozásokat vezettek be a fővárosban.
Nyitókép: MTI/Mónus Márton

Kiderült, mennyit ülnek dugóban a budapesti autósok

A GPS-adatok alapján vizsgálták a 2021-es forgalmi adatoka a fővárosban.

A 2020-as évhez képest 2021-ben nőtt a magyar főváros útjain a torlódás, de egyelőre a forgalom sűrűsége nem érte el a járvány előtti szintet Budapesten – írja a vezess.hu a TomTom adatai alapján.

A GPS-es adatok szerint az átlagos utazási idő napi 2 perccel lett több 2021-ben 2020-hoz képest. A torlódási szint átlagosan 30 százalék volt, ami azt jelenti, hogy az utazási idők átlagosan 30 százalékkal voltak hosszabbak, mint torlódásmentes helyzetben.

A legzsúfoltabb nap 2021. október 6-án, szerdán volt, ekkor 53 százalékos torlódási szintet mértek egész Budapestre vetítve. Az előző esztendőben egy fővárosi autós 121 órát, azaz 5 napot és 1 órát töltött dugóban az év során, ami 1 nappal és 7 órával kevesebb, mint 2019-ben. A hétköznapi csúcsok a fővárosban átlagosan reggel 7-től 9-ig, valamint délután 4-től 6-ig tartanak – kivéve pénteken, amikor délelőtt 10-20 százalékkal kisebb dugó, délután pedig korábban, 2-kor kezdődik és elhúzódik 5-ig.

Címlapról ajánljuk
Bauer Bence: most kezdődik a nagy pingpong az európai határokon

Bauer Bence: most kezdődik a nagy pingpong az európai határokon

Lengyelország ideiglenes visszaállította az ellenőrzést a német és a litván határain, de Bauer Bence, a Mathias Corvinus Collegium Magyar-Német Intézet az Európai Együttműködésért igazgatója szerint a lépés nyomásgyakorlás a német kormányra, hogy szüntesse be a menedékkérők visszafordítását.

Drasztikusan nőtt a vízfelhasználás, ezzel nem bírnak a közműszolgáltatók

A víziközművek állapota korszerűtlen, a hálózatok nagy része az élettartamának a vége felé jár – mondta az InfoRádióban a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke. Kurdi Viktor kiemelte, hogy 200-250 milliárd forint kellene évente ahhoz, hogy látható javulást eredményezzen a közműhálózat fejlesztése, ami ugyanakkor több mint tíz évet is igénybe vehet.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.07.10. csütörtök, 18:00
Pesztericz-Kalas Vivien
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Eötvös József Kutatóközpont Európa Stratégia Kutatóintézet főreferense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×