Infostart.hu
eur:
393.76
usd:
337.35
bux:
106542.74
2025. augusztus 19. kedd Huba
Nyitókép: Facebook/OTP Bank

Követik a trendeket, az Instán és a TikTokon is ott az OTP

A hitelintézet célja, hogy könnyed és barátságos stílusban, közérthető módon ​minél szélesebb körben segítse és motiválja az embereket arra, hogy foglalkozzanak tudatosabban a pénzügyeikkel. Az OTP Bank márkamenedzsment csoportvezetője az InfoRádióban elmondta: azt remélik, hogy még nagyobb számban tudják majd elérni az egyes célcsoportokat.

Két új közösségimédia-csatornát indított az OTP Bank, így a Facebook és a LinkedIn mellett most már az Instagramon, valamint a TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az a céljuk, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlesszék az állampolgárok – különösen a fiatalok – pénzügyi tudatosságát. A hitelintézet mindkét felületen olyan karaktereket, történeteket és élethelyzeteket mutat be, amelyekkel a követők könnyen tudnak azonosulni.

Az OTP Bank márkamenedzsment csoportvezetője az InfoRádióban elmondta: kutatások igazolják, hogy a magyar fiatalok több mint három órát, míg a felnőtt lakosság több mint két órát tölt a közösségi médiafelületeken, így a hitelintézet úgy döntött, újabb platformokon is megjelenik, hogy

saját tartalmakkal hívja fel az emberek figyelmét arra, hogy foglalkozzanak tudatosabban a pénzügyeikkel.

Hamza Kata hozzátette: a TikTokon leginkább a fiatal korosztályt szeretnék minél szélesebb körben megszólítani, hogy segítsék az önállósodásukat. Mint fogalmazott, releváns élethelyzetekre reagálva próbálnak különböző tartalmakat készíteni. A TikTokon OTP Junior néven indult el a hitelintézet csatornája, amely kifejezetten a 24 év alattiakat célozza meg. Itt a fiatalokat érintő pénzügyi témákat a három Z generációs főszereplő, Sári, Imi és Lola járják körül. Közös albérletbe költözésük számos kihívást és nézeteltérést is hordoz magában, amelyek megoldásához a pénzintézet innovatív és kényelmes szolgáltatásai, termékei lehetnek segítségükre.

Az OTP Bank az Instagramon inkább a felnőtt lakosság pénzügyi tudatosságát fejlesztené. A felhasználók ezen a platformon videós és írott tartalmakkal is találkozhatnak. Az Instagramon Ottó, az OTP Bank kitalált, új munkatársa első kézből szerzi meg a legérdekesebb információkat az érintettek számára.

Hamza Kata közölte: mind a két felületnek több milliós felhasználói bázisa van Magyarországon,

mind az Instagramon, mind a TikTokon való jelenlét nagy potenciált rejt magában.

Mint mondta, a közösségimédia-fogyasztásra vonatkozó statisztikák alapján a hitelintézet reméli, hogy ezeken a platformokon nagy számban tudja majd elérni az egyes célcsoportokat.

A fiataloknak könnyed és barátságos stílusban, közérthető módon különböző élethelyzetekre (például albérlet keresése, költözés, nyaralás szervezése) vonatkozóan adnak tanácsokat, pénzügyi segítséget. A felnőtt lakossági ügyfélkör esetében pedig az érintetteket érintő adatbiztonsági kérdésektől kezdve egészen a mindennapi bankolással kapcsolatos tudnivalókig széles körű paletta vált elérhetővé immár újabb közösségi médiafelületeken is.

KAPCSOLÓDÓ HANG

VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk
Donald Trump: Vlagyimir Putyin velem akar megegyezni

Donald Trump: Vlagyimir Putyin velem akar megegyezni

A washingtoni csúcstalálkozón egy véletlenül bekapcsolva maradt mikrofon rögzítette, amit az amerikai elnök mondott a francia államfőnek: "Putyin meg akar egyezni. Velem akar megegyezni, bármilyen furcsán hangzik is!" Az egymást követő tárgyalások – Trump, Putyin, uniós vezetők és ukrán elnök – nyomán egyes, néha váratlan mondatokból lehet megpróbálni körvonalazni, melyik szereplő milyen álláspontot vett fel.

Épp estére üthet be a durva idő

Szerdán, augusztus 20-án egészen estig napos, gomolyfelhős, csapadékmentes időre kell készülni, kora estétől azonban az ország északnyugati felében nő a záporok, zivatarok esélye - írta a HungaroMet Zrt. a közösségi oldalán oldalán.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.08.19. kedd, 18:00
Bán Teodóra
a Margitszigeti Szabadtéri Színház ügyvezető igazgatója
Az energiapiac orosz rulettje: egyetlen negyedóra dönthet a vállalatok sorsáról

Az energiapiac orosz rulettje: egyetlen negyedóra dönthet a vállalatok sorsáról

Az európai villamosenergia-piacot ma már nem csak a nagykereskedelmi árak, hanem a pillanatok alatt megugró vagy éppen mínuszba zuhanó extrém kiegyenlítő igények is formálják. A negyedórás egyensúlytalanságok miatt, amit sokszor a megújulók gyorsan változó termelése okoz, akár néhány perc alatt több ezer eurós ártüskék keletkezhetnek, amelyek egy kisebb energiapiaci szereplőt könnyedén térdre kényszeríthetnek. A jelenség miatt Finnországban már több kiskereskedelmi cég szűnt meg, Svédországban pedig közösségi szélerőműparkok veszítették el profitjuk jelentős részét egy szempillantás alatt. Magyarország sem kivétel: a hazai kiegyenlítőpiacon is egyre gyakoribbak a szélsőséges árkilengések, amelyek rövid idő alatt többszörösére emelhetik a költségeket. Többek között erről is szó lesz az immár hagyományos októberi energetikai csúcsrendezvényünkön, a Portfolio Energy Investment Forum 2025 Konferencián - érdemes minél hamarabb biztosítani a részvételt!

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×