Legutóbb májusban tarolta le egy emeletes busz tetejét a ferihegyi gyorsforgalmi úton felállított magasságkorlátozó, a balesetben 28 ember sérült meg. A vasszerkezet annyira merev volt, hogy a busz nem szorult be alá, hanem gyakorlatilag az egész tetejét levágta. 2006-ban ugyanitt volt egy hasonló baleset: akkor is egy turistabusz száguldott át a magasságkorlátozó alatt: a tragédiában ketten vesztették életüket.
Az ATV Híradójának felvételein azt látni, hogy az illetékes hatóságok leszerelték a kaput, így több balesetet már nem okozhat. A megengedettnél magasabb járművek sofőrjeit mostantól egy információs tábla figyelmezteti arra, hogy térjenek le az útról.
Az új rendszer lényege, hogy egy elektromos szenzor méri be a járművek magasságát több száz méterrel a felüljáró előtt. Ha a megengedettnél magasabb egy jármű, akkor ezen az elektromos táblán villog a figyelmeztetés, hogy hajtson le a gyorsforgalmi útról.
Budapesten azonban még mindig számos helyen vannak felállítva a magasságkorlátozó kapuk, így sok évbe telhet, mire az összeset korszerűsítik.