Czunyiné Bertalan Judit a kedden zárult eseményről azt mondta: „a sikerességéről leginkább a gyerekek és a tanárok tudnak hitelesen számot adni, a várakozásainkat felülmúlta a jelentkező iskolák száma. Közel 800 intézmény vett részt a programban, egy teljes tanítási hetet úgy szerveztek meg, tantárgyfüggetlenül, hogy projektekben, témákban gondolkodva több tanár együttműködésével alakították a heti iskolai munkát. 80 ezer gyermeket érintett a program és 5300 tanár volt olyan bátor, hogy a kreativitását, fantáziáját és az innovációt segítségül hívta a katedrán. A program zárásakor azt mondhatjuk, hogy a tanárok véleménye is pozitív”
Az egyik cél az volt, hogy a különböző infokommunikációs eszközöket, digitális tartalmakat minél jobban használják az átlagos tanítási heteken is a tanárok. Ennél is fontosabb, hogy ez egy digitális pedagógiai módszerkísérlet volt ez. A digitális kompetencia fejlesztés és a digitális írástudás megerősítésére is szolgáló út bemutatása is volt ez a lehetőség, hiszen ez ma már nélkülözhetetlen az iskolában is. A digitális műveltség ugyanis több annál, hogy készségszinten tudunk használni egy számítógépet, azt is jelenti, hogy az információkat egy másik térben kell felismernünk, észrevennünk. Ezért volt siker, hogy ennyi iskola, tanár csatlakozott és ennyi diák juthatott ehhez az élményszerű pedagógiai módszerhez jutni – hangsúlyozta a digitális oktatás tartalomfejlesztéséért felelős kormánybiztos
Czunyiné Bertalan Juditot Sipos Ildikó kérdezte. LE: Czunyiné Bertalan Judit kormánybiztost hallották.