A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) motorsport világtanácsa jóváhagyta a jövő évi versenynaptárat.
A 2019-es versenynaptár 21 futamból áll, a Magyar Nagydíj augusztus 4-i dátummal szerepel benne. A Nemzetközi Automobil Szövetség motorsport világtanácsának szentpétervári ülése után véglegesség vált, hogy 11 futamot Európában, ötöt Ázsiában, négyet az amerikai kontinensen, egyet pedig Ausztráliában rendeznek majd.
A szezon március 17-én, a melbourne-i Ausztrál Nagydíjjal kezdődik és december 1-jén, Abu-Dzabiban ér véget. A FIA azt is közölte, hogy a versenyautók súlyát a maximális 740 kilogrammról 743-ra emelték.
KezdőlapSportMegvan a következő Forma-1-es Magyar Nagydíj dátuma
A komáromi vasember élete legnagyobb sporteredményének tartja, hogy nemrég 45 nap alatt teljesítette a világ leghosszabb kerékpárversenyét, a 12 500 kilométeres TransCanada Ultrát. A világbajnok ultratriatlonista a motiváció fenntartásáról tartott előadást a Sport Forum Hungaryn, ahol interjút adott az InfoRádiónak.
2025-ben a technológia terén egyértelműen szinte minden a mesterséges intelligencia fejlődéséről szólt, a vezető AI-vállalatok pedig rendkívüli tempóban dobták idén piacra az újabbnál újabb megoldásaikat. Bár az év során sokan tartottak az "AI lufi" kidurranásától, a benchmarkok alapján az új modellek messze felülmúlták a tavalyiakat, bizonyos területeken pedig már meg is haladták az emberek képességeit. Az LLM-ek mérhető tudása azonban csak az egyik fontos tényező: az automatikus működés a másik elem, amelyről idén gyakran szó esett, különösen az általános mesterséges intelligencia (AGI) elérésével kapcsolatos várakozásokra utalva. A fejlődés ugyan egyértelműen látszik ezen a területen is, a vállalatvezetők és AI-kutatók igen megosztottak a kérdést illetően: egyesek szerint két évre, mások szerint egy évtizedre vagyunk a legokosabb emberek képességeit meghaladó, teljesen autonóm működésre képes AI-rendszerektől. Sőt, egyes vélekedések szerint addig még az AI-hoz való teljes tudományos megközelítésnek is változnia kellene.