eur:
410.83
usd:
390.04
bux:
79298.81
2024. november 21. csütörtök Olivér
Nyitókép: Pexels.com

Marketing Summit Hungary: kiderült, mit várnak a tengerentúlon a jövőtől

Tavaly még a járványtól való félelem és az erős indulatok jellemezték a tengerentúli polgárokat, idén azonban a szorongás és bizalomvesztés váltotta fel ezeket az érzéseket – derül ki a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat 2020-ban a választások után, majd 2021-ben, a pandémiát követő időszakban elvégzett széleskörű kutatásából. Az amerikai kutatócég vezető elemzője, Brent Buchanan a napokban Budapesten tartott előadást a Lounge Group jóvoltából: a Marketing Summit Hungary-n beszélt az érzelmek és a kommunikáció szerepéről.

Demográfiai csoportoktól függetlenül tapintható a pesszimizmus az Egyesült Államokban: tavaly a harag (31,6 százalék), a félelem (27,1 százalék) és a szomorúság (12,3 százalék) volt leginkább jellemző az amerikai társadalomra – derül ki az amerikai Cygnal közvéleménykutató tavalyi és idei kutatásának összehasonlításából. A napokban Budapesten előadó Brent Buchanan vezette tengerentúli elemzőcég, kutatásaiban az amerikai választópolgárok érzelmi állapotát vizsgálta.

Az idei adatok a tavalyihoz hasonló tendenciákra utalnak, azonban most a választók legfőbb aggályai az országuk gazdasági stabilitása (46 százalék), családjuk egészsége (43 százalék) és biztonsága (37 százalék), illetve a pandémia előtti élet újra megteremtése (24 százalék), a gazdaság felélesztése (18 százalék), valamint a közbiztonság helyreállítása (13 százalék). A kutatás eredménye szerint

a választók az elmúlt időszak élményei után leginkább a biztonságot várják a jövőtől.

A Cygnal vállalat – amely több, mint 1 500 politikai, közügyekkel foglalkozó, illetve üzleti kampány lebonyolításában vett már részt – különleges kutatási módszerének alapja, hogy az attitűdelemzés segítségével értse meg, majd érzelmi kommunikáció révén szólítsa meg a politikailag aktív polgárokat – olvasható a Lounge Group sajtóközleményében.

Brent Buchanan, az amerikai kutatócég vezető elemzője a Lounge Group kommunikációs ügynökség meghívására érkezett Budapestre és a Marketing Summit Hungary-n egy exkluzív előadás keretében beszélt cége különleges kutatási módszertanáról.

Summit Play

Az idei Marketing Summit Hungary a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és marketingszakmai lehetőségeit helyezte a fókuszba. Az előadások, beszélgetések, illetve az új online platform – Summit Play – célja, hogy a résztvevőket támogassa a következő időszak kihívásaira való felkészülésben. A Summit Play felületet a Magyar Marketing Szövetség és az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökség, a Lounge Group hozta létre. Itt számos exkluzív szakmai tartalmat érhetnek majd el az érdeklődők, ezeket kizárólag a Summit Play felületén publikálják. A konferencia előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések, előadói interjúk és exkluzív backstage pillanatok is megjelennek majd.

Címlapról ajánljuk
Kaiser Ferenc: az oroszoknál maradhatnak az elfoglalt ukrajnai területek, de ez rablóháborút legitimálna

Kaiser Ferenc: az oroszoknál maradhatnak az elfoglalt ukrajnai területek, de ez rablóháborút legitimálna

Békekötés nem várható, maximum tűzszünetet lehet elérni Ukrajnában, ami viszont nem biztos, hogy elég lesz az Egyesült Államoknak – mondta az InfoRádióban a Nemzeti Közszolgálati Egyetem docense arra reagálva, hogy egyes források szerint Vlagyimir Putyin tárgyalna az ukrajnai fegyverszünetről Donald Trumppal. Kaiser Ferenc szerint ha elapadnak a nyugati támogatások, akkor egész Ukrajna elveszhet.

Orbán Viktor: meg kell barátkoznunk olyan fogalmakkal, mint a gazdasági semlegesség és a nemzeti önérdek

Sikerült növelni nemzetközi szinten az ország mozgásterét, és komoly előnyökkel járhat Magyarország számára az amerikai elnökválasztás eredménye - egyebek mellett erről beszélt Orbán Viktor a Magyar Állandó Értekezlet (Máért) ülésén csütörtökön Budapesten.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.21. csütörtök, 18:00
Kóka János
a Doktor24 csoport alapító tulajdonosa
Gigantikus mennyiségű energiát emészt fel a mesterséges intelligencia – Hogyan faraghatjuk le az AI környezeti lábnyomát?

Gigantikus mennyiségű energiát emészt fel a mesterséges intelligencia – Hogyan faraghatjuk le az AI környezeti lábnyomát?

A mesterségesintelligencia-technológiák térnyerése óriási lehetőségeket rejt magában, de nem szabad figyelmen kívül hagynunk az energiafogyasztásukkal járó környezeti lábnyomot. Az ESG (környezeti, társadalmi és irányítási) szempontjából a fenntarthatóság iránti növekvő elkötelezettség egyre fontosabbá teszi az olyan kérdések vizsgálatát, mint az AI-megoldások energiafogyasztása, a rendszerek üzemeltetésének és optimalizálásának módjainak feltérképezését, valamint a „zöld mesterséges intelligencia” kialakulóban lévő trendjének megismerését, amelynek célja az AI energiaigényének csökkentése.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×