Infostart.hu
eur:
384.65
usd:
330.95
bux:
107884.53
2025. december 8. hétfő Mária

Címke: marketing (42 cikk)

Zenei szakíró Azahriahék ideiglenes visszavonulásáról: a rocknroll életérzést felváltotta a tudatos karrierépítés
2025. január 8. 09:02
Zenei szakíró Azahriahék ideiglenes visszavonulásáról: a rock'n'roll életérzést felváltotta a tudatos karrierépítés
A híres énekesek, zenészek átmeneti eltűnése sokszor inkább tudatos marketingdöntés, ez történt Elvis Presley esetében is, amikor bevonult katonának – mondta az InfoRádióban Németh Róbert. A HVG munkatársa szerint Krúbi, Azahriah és mások bejelentése annak is a bizonyítéka, hogy a fiatal zenészek már egy új gondolkodású nemzedéket alkotnak.
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett
2021. szeptember 27. 18:52
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett
A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból. Az online felületen szeptember 29-től elérhető exkluzív videós kerekasztalok a Lounge Group jóvoltából kerülnek terítékre, és az üzleti élet, valamint a marketing legfontosabb problémáit boncolgatják – a már látható mini interjúk pedig ezen beszélgetések témáiba is bepillantást nyújtanak.
Marketing Summit Hungary: kiderült, mit várnak a tengerentúlon a jövőtől
2021. szeptember 20. 10:29
Marketing Summit Hungary: kiderült, mit várnak a tengerentúlon a jövőtől
Tavaly még a járványtól való félelem és az erős indulatok jellemezték a tengerentúli polgárokat, idén azonban a szorongás és bizalomvesztés váltotta fel ezeket az érzéseket – derül ki a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat 2020-ban a választások után, majd 2021-ben, a pandémiát követő időszakban elvégzett széleskörű kutatásából. Az amerikai kutatócég vezető elemzője, Brent Buchanan a napokban Budapesten tartott előadást a Lounge Group jóvoltából: a Marketing Summit Hungary-n beszélt az érzelmek és a kommunikáció szerepéről.
×
×
×