A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. az egyik internetes oldal szerint 2016-ban termelt először nyereséget, ez teljes egészében bennmaradt a cégben, majd később, 2017-ben már 10 milliárd forintot kivettek osztalékként a tulajdonosok.
A Növekedés.hu szerint
2018-ban már mintegy 25 milliárd forint volt a cég eredménye, ezt teljes egészében kivették a tulajdonosok, ami a portál szerint némileg arra utalhat, hogy a magyar állam szemet vetett a repülőtér üzemeltetőjére.
A kiugróan magas eredmény annak is köszönhető, hogy miközben a cég bevételét hetedével növelni tudta, költségei kis mértékben még csökkentek is.
Az internetes oldal írása szerint a térségben az egyik lengyel reptér a legforgalmasabb, a visegrádi országok közül az utasforgalmi adatok alapján, az élen: a Varsó-Chopin áll, amely 2018-ban összesen 17 millió 755 ezer induló és érkező utast szolgált ki, amivel a 33. legforgalmasabb európai reptér címet érdemli ki.
A Növekedés.hu-nak a Budapest Airport írásban szolgált néhány adattal. Mint írják,
a privatizáció óta a Budapest Airport 136 milliárd forint beruházást hajtott végre,
mert érzik a fejlesztések szükségességét. A reptér üzemeltetői ráadásul 2024-ig mintegy 225 milliárd forint értékű beruházást terveznek, idén év végéig átadják az új 20 000 négyzetméteres Cargo City logisztikai központot. Ez egyébként
a közeljövő egyik legnagyobb magánberuházása az országban.
A beruházássorozat legfontosabb eleme egy teljesen új terminálépület megtervezése és megvalósítása lesz a jelenlegi 2-es terminál tőszomszédságában.