eur:
385.81
usd:
354.87
bux:
68883.22
2024. május 16. csütörtök Botond, Mózes
Kútoszlopok egy OMV töltőállomáson a II. kerületi Szilágyi Erzsébet fasoron 2017. január 25-én.
Nyitókép: MTI/Mohai Balázs

Diszkontbenzinkutakkal erősíthet az osztrák olajcég Magyarországon

Az OMV csoport újabb diszkont töltőállomásokkal jelenne meg néhány Ausztriával szomszédos országban, köztük Magyarországon - írja a Világgazdaság.

Az osztrák olajcég Németország déli részén és Szlovéniában terjeszkedne, valamint belföldön is bővítene, főként olyan helyeken, ahol az egységeket saját gyártású üzemanyaggal tudja ellátni. Magyarország esetében az OMV schwechati olajfeldolgozójához közelebb eső Dunántúlon sejthető nagyobb terjeszkedés a napilap szerint.

A diszkont egységek alkalmazottak és boltok nélkül működnek, ezért költség- és időhatékony tankolást kínálnak.

Az OMV-nek Ausztriában mintegy 220 ilyen kútja van. Diszkontrendszerben működnek az OMVAvanti nevű töltőállomásai, valamint a 100 százalékos OMV-leány FE-Trading által üzemeltetett töltőállomások, és kedvezményes áron árusítanak a Petrom márkájú kutak is.

Ha az OMV Magyarországon is az ausztriai gyakorlatot fogja folytatni, akkor diszkont célra szóba jöhet az OMV nevén futó 21 Avanti töltőállomás, ezenkívül az Aldival tavaly indított együttműködés kibővítése. Az Aldi budaörsi, szigetszentmiklósi és soproni egységei - valamennyien önkiszolgálók és nincs shopjuk - az OMV két termékét forgalmazzák, diszkontáron - emlékeztet a Világgazdaság.

A diszkontkoncepcióval kapcsolatos fejlesztések a magyarországi retail képviselettől függetlenül zajlanak, az osztrák anyavállalat saját szervezésében - tájékoztatta a lapot az OMV Hungaria Kft. Az OMV mintegy 2000 töltőállomást működtet tíz országban, Magyarországon jelenleg 197 benzinkútja van.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.16. csütörtök, 18:00
Kocsis Máté
a Fidesz parlamenti frakciójának vezetője
„A világon itt a legalacsonyabb az államadósság, mégsem hajtjuk végre a szükséges beruházásokat”

„A világon itt a legalacsonyabb az államadósság, mégsem hajtjuk végre a szükséges beruházásokat”

A 2004-es bővítés és a kohéziós politika sikertörténet, de mindenképpen újra kell gondolni az uniós felzárkóztatási rendszert. Az EU-s és állami támogatásokra egyaránt szükség van, hogy javítsunk Európa versenyképességén, és a költségvetési adósságfékeknek nem szabad akadályozniuk a beruházásokat. A magas szociális kiadások nem jelentenek versenyhátrányt Európában, épp ellenkezőleg: az erős munkavállalói jogok előnyt jelentenek az EU-nak – többek között ezekről beszélt a Portfolio-nak adott interjújában Oliver Röpke, az Európai Gazdasági és Szociális Bizottság (EESC) elnöke.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×