eur:
401.56
usd:
346.5
bux:
95003.24
2025. június 13. péntek Anett, Antal

Drámai konfliktus kellős közepén az Audi

Dráma az Audinál, nagyobb a baj, mint a dízelbotránynál – írja a Portfolio.

A portál kiemelte, hogy az Audi éveken keresztül gyakorlatilag versenytárs nélkül kínálta autóit a kínai piacon, mert a kínai vevők speciális igényeire szabta azokat, miközben a BMW és a Mercedes a más piacokon bevált receptek alapján inkább a vevőket szoktatta volna hozzá az autóihoz.

Miközben januárban a Mercedes kínai eladásai 40 százalékkal nőttek, addig Audiból 35 százalékkal kevesebb fogyott. De februárban és márciusban is kétszámjegyű volt a visszaesés, az első negyedévben összességében 22 százalékkal csökkentek az Audi eladásai.

A kínai értékesítés kiesése nagyon fáj a cégnek.

Nem arról van szó, hogy a cég autói hibásak lennének, vagy nem felelnének meg a kínai vevők igényeinek, esetleg azért vesznek a kínaiak jóval kevesebb Audit, mert a dízelbotrány miatt bojkottálnák a cég termékeit.

Hanem arról van szó, hogy

a német autógyártó új üzleti partnert keresett Kínában, ezzel pedig egy belpolitikai konfliktus kellős közepébe sodródott.

Ennek a lehetséges hatásairól a cég menedzserei azt gondolják, hogy súlyosabbak lehetnek, mint a dízelbotrány miatti vizsgálatok várható következményei - írta a portfolio.hu.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló hírekről, vagy elmondaná a véleményét, lájkolja az InfoRádió Facebook-oldalát!

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.06.13. péntek, 18:00
Bódis László
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért felelős helyettes államtitkára, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×