eur:
393.05
usd:
363.54
bux:
72351.87
2024. július 4. csütörtök Ulrik

Drámai konfliktus kellős közepén az Audi

Dráma az Audinál, nagyobb a baj, mint a dízelbotránynál – írja a Portfolio.

A portál kiemelte, hogy az Audi éveken keresztül gyakorlatilag versenytárs nélkül kínálta autóit a kínai piacon, mert a kínai vevők speciális igényeire szabta azokat, miközben a BMW és a Mercedes a más piacokon bevált receptek alapján inkább a vevőket szoktatta volna hozzá az autóihoz.

Miközben januárban a Mercedes kínai eladásai 40 százalékkal nőttek, addig Audiból 35 százalékkal kevesebb fogyott. De februárban és márciusban is kétszámjegyű volt a visszaesés, az első negyedévben összességében 22 százalékkal csökkentek az Audi eladásai.

A kínai értékesítés kiesése nagyon fáj a cégnek.

Nem arról van szó, hogy a cég autói hibásak lennének, vagy nem felelnének meg a kínai vevők igényeinek, esetleg azért vesznek a kínaiak jóval kevesebb Audit, mert a dízelbotrány miatt bojkottálnák a cég termékeit.

Hanem arról van szó, hogy

a német autógyártó új üzleti partnert keresett Kínában, ezzel pedig egy belpolitikai konfliktus kellős közepébe sodródott.

Ennek a lehetséges hatásairól a cég menedzserei azt gondolják, hogy súlyosabbak lehetnek, mint a dízelbotrány miatti vizsgálatok várható következményei - írta a portfolio.hu.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló hírekről, vagy elmondaná a véleményét, lájkolja az InfoRádió Facebook-oldalát!

Címlapról ajánljuk

Lapértesülés: a Schadl-ügy egyik tanúja vesztette életét az Árpád hídi tragédiában

B. Ervin a Suzukiban ült, hírek szerint az élettársával, mindketten azonnal meghaltak. A férfit korábban Schadl György biztatta arra, hogy pályázzon végrehajtónak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×