„Az idei év egyik nagy feladata, hogy a korábbi Agip-kutak átalakuljanak, és új, modern töltőállomásokká váljanak.
Egyre több fog közülük megújulni, és a vásárlók egyre inkább azt fogják tapasztalni, hogy egységes, az egész országot lefedő hálózattal várjuk őket” - ígérte Orosz András.
Hangsúlyozta: a MOL decemberben meghirdetett egy 2030-ig tartó stratégiát, amiben kiemelt szerepet szán az úgynevezett fogyasztói szolgáltatásoknak, a kiskereskedelemnek.
A MOL kiskereskedelmi vezetője emlékeztetett rá, hogy csoportszinten több mint kétezer töltőállomásuk van, Magyarországon pedig közel 500.
„Ez az infrastruktúra biztosítja azoknak a beruházásoknak az alapját, amelyeket ezen a területen végzünk 2017-ben több mint 10 milliárd forint értékben” - folytatta Orosz András.
„Olyan szolgáltatási pontokat hozunk létre és olyan szolgáltatásokat tudunk bevezetni, amelyek egy
újfajta vásárlói élményt nyújthatnak”
- mondta a MOL kiskereskedelmi vezetője.
„Biztos vagyok abban, hogy az, ahogy ma az emberek egy benzinkútról gondolkodnak, az idén, jövőre, pár éven belül meg fog változni” - véli Orosz András.
A vezető úgy látja, hogy forradalmi változás következik be az üzemanyagokban.
„Naponta kapkodjuk a fejünket, hogy például
az elektromos töltésben milyen új és új innovációk jelennek meg.
Azt gondolom, hogy ebben a MOL-nak meghatározó, domináns szerepe lesz mind Magyarországon, mind a régióban” - emelte ki Orosz András.
„Első lépésként elektromos töltőket telepítünk, amire már most is van példa a MOL hálózatában, és a Szentendrei úti töltőállomásnál is elérhető lesz az elektromos töltő” - vázolta.
Hozzátette, hogy folyamatosan figyelik az elektromos autók piacát. Idén az elektromos töltőállomások piaca jelentősen növekedni fog.
„Nem túl merész jóslat a részünkről, ha azt mondjuk, hogy néhány tucat új elektromos állomás lesz”
- mondta a MOL kiskereskedelmi vezetője.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló hírekről, vagy elmondaná a véleményét, lájkolja az InfoRádió Facebook-oldalát!