eur:
402.37
usd:
371.5
bux:
91415.63
2025. március 29. szombat Auguszta
Nyitókép: Lounge Group

Különleges helyszínen veszett el a kontroll a BrandFestivalon

A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi.

Telt házzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg. A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.

A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.

A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi. A kitelepülés célja, hogy különleges szimulációkon keresztül mutassa be a résztvevőknek a kontrollváltozás különböző állapotait, illetve megfigyelje, miként reagálnak a váratlan helyzetbe kerülők. Az Internet Hungaryn debütáló installáció, igazodva a kreatív környezethez és a nem mindennapi helyszínhez, új elemekkel bővült a BrandFestivalra.

A nemzetközi sztárelőadók és hazai vállalatvezetők mellett az ügynökségcsoport médiaigazgatója, Hidvégi Krisztina, illetve a csoport reputációs menedzsere, Juhász Diána is előadást tartottak a Munkadinamika kutatásról, a kontroll megváltozásának munkavállalók életére gyakorolt hatásáról. Az előadók kiemelték, hogy a moziterem, mint prezentációs helyszín különleges élményt jelentett számukra, hiszen szakmai eseményeken ritkán adatik meg, hogy a hollywoodi filmek közegében jelenjenek meg a kommunikációs szakma „hősei”. Az elmúlt időszak „konferenciamentessége” után újrainduló szakmai tudáscsere újabb állomásán a kapcsolatépítés beindulása mellett a pandémiás időszak utáni tudásszomj és tanulási vágy is érzékelhető volt: minden előadás és panelbeszélgetés telt házzal zajlott.

A BrandFestival és a kontrollszimulátor legjobb pillanatait felvillantó videó megtekinthető alább.


VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk
Szárad a Hortobágy: egyre nagyobb bajban a gazdák a klímaváltozás miatt

Szárad a Hortobágy: egyre nagyobb bajban a gazdák a klímaváltozás miatt

A korábbi évtizedekhez képest 30-40 nappal előbb kell behajtani az állatokat a pusztáról, mert nyaranta úgy kiszárad a Hortobágy, hogy a legelőkön nem találnak elég táplálékot – mondta az InfoRádióban Ecsedi Zoltán, a Hortobágyi Természetvédelmi Egyesület munkatársa. Arról is beszélt, hogy egy olyan gazdának, aki száz szarvasmarhát tart, ez 3-4 millió forint plusz terhet jelent.

Jakabos Zsuzsanna: láttam, hogy mennek tönkre sokan abban, hogy mindenáron olimpiai bajnokok akarnak lenni

Nem hagyta abba az úszást, de már más dolgok után is érdeklődik az Európa-bajnok, aki sajnálja, hogy nem sikerült kijutnia a párizsi olimpiára, de egyben nagyon büszke magára, hogy komoly vívódások után megpróbálta. Jakabos Zsuzsanna arról is beszélt az InfoRádióban, hogy nem feltétlenül jó, ha egy gyerek azzal a céllal kezd el sportolni, hogy olimpiai bajnok akar lenni.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.31. hétfő, 18:00
Demkó Attila
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programvezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×