eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos beszédet mond a Vince gála 2022 elnevezésű rendezvényen a Szépművészeti Múzeumban 2022. november 19-én. Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be a kormánybiztos.
Nyitókép: MTI/Bruzák Noémi

Megnyílt a pénzcsap a magyar bormarketing stratégia megvalósítására

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a hamarosan elkészülő nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos szombaton, a budapesti Vince gálán.

Rókusfalvy Pál abban bízik, hogy a költségvetési támogatás hatékonyan felhasználásával erősödhet a magyar bor nemzetközi elismertsége, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd külföldön eladni.

A sikerhez együttműködésre, a magyar borközösség támogató összefogására ugyancsak szükség lesz, és nagyon sok fog múlni a fiatalokon is, hiszen a változásoknak mindig ők a kezdeményezői - hangzott el. Jó érzés ugyanakkor látni, hogy az újításaikat a rendszerváltás utáni első borásznemzedék hagyományaira alapozzák - tette hozzá.

A kormánybiztos szerint a magyaroknak a bor elsősorban nem alkohol, hanem kultúra, és jó lenne, ha "nem csak mi magyarok tudnánk, hogy világhírűek vagyunk" ezen a téren - fogalmazott. A feladat és a tét egyaránt óriási, de ilyen lehetőség sem volt még, a szőlő-bor ágazat marketingje ekkora segítséget nem kapott korábban.

Az ország adottságai kedvezőek, a magyar borászok kiválóak, boraik világszínvonalúak, ki kell tehát használni a lehetőségeket, és az eredmény nem marad el - mondta Rókusfalvy Pál.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.22. vasárnap, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×