December közepétől január 17-ig menetrendszerű termelési szüntet tartottak Kecskeméten. A szokásos téli karbantartási és átépítési munkákat végezték el ezalatt, hogy aztán január közepétől beindulhasson a termelés.
A termelés ugyan 17-én vasárnap az éjjeli műszakkal el is indult, de beszállítói nehézségek miatt szerdán újabb szünet jön – írja a Totalcar.hu.
Egy Japánban gyártott alkatrész hiánya a gond,
amivel kapcsolatban a gyár részéről annyit mondtak, hogy „egyes félvezető komponensek terén jelenleg világszerte beszállítói nehézségek tapasztalhatók az alkatrészellátásban.” A portál emlékeztet, globális chiphiány van, ami már a németországi üzemeket is elérte, az Audi is emiatt lesz kénytelen 10 ezer alkalmazottat rövidített munkaidőben foglalkoztatni hétfőtől Ingolstadtban és Neckarsulmban.