A 2018-19-es tanévben a Jobb Veled a Világ Alapítvány boldogságóra programjához közel 1100 iskola csatlakozott, így több mint 6 ezer pedagógus vesz részt a programban, ami 100 ezer gyereket érint.
A Boldog Óvoda és Iskola programjának fókuszában az áll, hogy hogyan lehet a negatív gondolkodásmódon változtatni és a tanulásban az optimista hozzáállást kialakítani a diákok körében. Ma már az ELTE PPK által tudományosan is igazolt programot fejlesztettek ki, amely a pozitív pszichológia módszereire épül, mind a tanárok, mind a gyerekek jól-létével foglalkozik, és lehetőség van a szülőket is bevonni a programba.
„A Boldogságórák célja nem az, hogy problémamentes életmodellt állítson a fiatalok elé, hanem, hogy vezérfonalat adjon az iskolásoknak, hogy könnyebben nézzenek szembe a kihívásokkal, képesek legyenek megbirkózni a problémákkal, valamint a testi-lelki egészségmegtartás tényezőinek tanulmányozására adjon lehetőséget.” – hangsúlyozta Bagdi Bella, a 2014 szeptemberében indított program vezetője, a Jobb Veled a Világ alapítvány elnöke.
A program fővédnöke Bagdy Emőke.
„A boldogságórákon részt vett tanulók optimistábbak, magabiztosabbak és kitartóbbak, mint a korosztálybeli társaik, javulnak a tanulmányi eredményeik és a szociális érzékenységük. Tudományosan bizonyított, hogy a Boldogságórák hozzájárulnak a gyermekek pozitív lelki fejlődéséhez és belső jóllétéhez" - erősítette meg Oláh Attila, az ELTE professzora, a Pozitív Pszichológiai Kutatócsoport vezetője, a program védnöke.