2019. február 27. 14:06 Megközelítette a 260 milliárd forintot a reklámköltések összege Az állami költés csökkenése ellenére tovább nőtt 2018-ban a magyar média reklámbevétele – derült ki egy konferencián.
2018. február 28. 11:11 Nagyot nőttek a reklámköltések A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 241 milliárd forintra becsüli a 2017-es hirdetési költést, ami 11,5 százalékkal több az egy évvel korábbinál.
2017. március 1. 12:08 Csaknem egy évtizedes trend fordult meg A sajtó megőrizte helyét a reklámpiaci tortában, és növekedni is tudott, így egy csaknem évtizedes trend fordult meg.
2016. november 8. 17:31 Magyarország továbbra is a térségi reklámpiac elején van Tovább erősödött az online piac, már többet költenek a reklámozók az internetes médiában, közösségi oldalakon, mint a televíziókban - mondta a Café Communications partnere. Viniczai András hozzátette: újdonság az is a piacon, hogy az állam is megjelent a tíz legnagyobb reklámozó között.