eur:
413.96
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 23. hétfő Viktória

Nagyot nőttek a reklámköltések

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 241 milliárd forintra becsüli a 2017-es hirdetési költést, ami 11,5 százalékkal több az egy évvel korábbinál.

Az Evolution 2018 konferencián szerdán Budapesten bemutatott, az MRSZ piaci adatokból és szakértői becslésekből álló adatsora szerint tavaly

  • az internetes hirdetéseké volt a legnagyobb szegmens, 16,4 százalékos növekedéssel és 76,76 milliárd forint értékkel.
  • A televízió a második 60,2 milliárddal, ami mögött 7,5 százalékos növekedés áll,
  • harmadik a lappiac, ahol 18,5 százalékos bevétel-emelkedés eredménye a 38,3 milliárd forintos hirdetési összeg.

Közel három százalékkal, 32,8 milliárd forintra gyarapodott a direkt marketing bevétele, 13,9 százalékkal, 18,6 milliárdra bővült a közterületi, két százalékkal, 2,8 milliárdra az ambient reklámpiac (az ambient a gerillamarketing egy fajtája, amely a környezeti elemeket felhasználva, szokatlan helyen reklámoz), a rádiós hirdetések közel 10 milliárdos értéke 4,2, a mozireklámok 2,5 milliárdos összege négy százalékos javulás eredménye.

Címlapról ajánljuk
Orbán Viktor: a háborút az Európai Unió elveszítette

Orbán Viktor: a háborút az Európai Unió elveszítette

Miután szombaton évzáró nemzetközi sajtótájékoztatót tartott a miniszterelnök, vasárnap este az M1-nek is interjút adott. Meglátása szerint Brüsszel nagy árat fog fizetni azért, hogy még mindig úgy gondolja, mindent az eddigiek szerint kell tovább csinálni. Ukrajnában és a világban is új realitás van, ehhez kell alkalmazkodni, Magyarország is ezt teszi a gazdasági semlegességgel és a jövő évi költségvetéssel is. "Jobban fogunk élni, de hogy szebben tudunk-e, ez a kérdés" - zárta az interjút.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.23. hétfő, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×