Az Evolution 2018 konferencián szerdán Budapesten bemutatott, az MRSZ piaci adatokból és szakértői becslésekből álló adatsora szerint tavaly
- az internetes hirdetéseké volt a legnagyobb szegmens, 16,4 százalékos növekedéssel és 76,76 milliárd forint értékkel.
- A televízió a második 60,2 milliárddal, ami mögött 7,5 százalékos növekedés áll,
- harmadik a lappiac, ahol 18,5 százalékos bevétel-emelkedés eredménye a 38,3 milliárd forintos hirdetési összeg.
Közel három százalékkal, 32,8 milliárd forintra gyarapodott a direkt marketing bevétele, 13,9 százalékkal, 18,6 milliárdra bővült a közterületi, két százalékkal, 2,8 milliárdra az ambient reklámpiac (az ambient a gerillamarketing egy fajtája, amely a környezeti elemeket felhasználva, szokatlan helyen reklámoz), a rádiós hirdetések közel 10 milliárdos értéke 4,2, a mozireklámok 2,5 milliárdos összege négy százalékos javulás eredménye.