Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Az M0-ás autóút M1 és M7 közötti szakasza 2013. december 15-én. Az M0 déli szektorához tartozó, eddig a kétpályásításból kimaradt, mintegy három kilométeres szakaszának megépítésére írt ki nyílt közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A háromsávúsítást eredetileg a szakasz mellett lévő Tópark beruházója, a Walker and Williams Group vállalta, de a vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment.
Nyitókép: MTI/Beliczay László

Négyes karambol az M0-áson

A diósdi lehajtó után, az M5-ös irányába vezető oldalon történt a baleset pénteken délután.

Egymásba csúszott három személyautó és egy kisteherautó az M0-ás autóút 10-es kilométerénél, az M5-ös autópálya felé vezető oldalon, a diósdi lehajtó után, a belső sávban.

Az egyik személygépkocsi a kisteherautó alá szorult - írja a katasztrófavédelem.

A műszaki mentés céljából kiérkező fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítottak három autót. Jelentős torlódásra kell számítaniuk a közlekedőknek.

A belső sáv nem járható az Útinform híre alapján.

Folyamatosan frissülő információk az Útinform oldalán!

(A nyitókép illusztráció.)

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×