eur:
411.19
usd:
394.46
bux:
0
2024. december 27. péntek János
Utasok szállnak fel a Wizz Air légitársaság stockholmi járatára a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 2017. október 4-én. Október végétől változnak egyes diszkont légitársaságok kézipoggyászra vonatkozó szabályai, a Wizz Air ingyenesen enged fel egy, a korábbinál nagyobb kézipoggyászt a fedélzetre, a Ryanair fejenként kettő helyett egy, kisméretű kézitáskát engedélyez az utastérben.
Nyitókép: MTI Fotó: Kovács Tamás

Újabb botrány egy Wizz Air-gépen

Egy férfi előbb a barátnőjét ütötte a repülőn, majd a légiutas-kísérőknek ment neki, végül a kapitány tette ártalmatlanná.

Az Utazómajom egy olvasójától értesült arról, hogy a hétfő esti Bázel-Budapest Wizz Air-járaton verekedés tört ki. Egy fiatal férfi az út alatt többször megütötte barátnőjét a gépen, amiről az utasok értesítették a légiutas-kísérőket. Egyikük próbálta megállítani őt, de egyedül nem bírt vele, két utas segítéségére volt szükség az agresszív, bevadult utas megfékezéséhez. Próbálták lefogni, lekötözni a rendbontót, de kiszabadult, majd szétültették a párt az utastár két végébe.

A férfi utána a folyosón egyre közelebb húzódott a fedélzeti kiszolgálást végző légiutas-kísérőhöz, aki többször felszólította, hogy ne álljon annyira közel hozzá, mert zavarja a munkájában. Elkezdődött a leszállás, a férfi leült a helyére, de amikor leért a gép, újra randalírozni kezdett. Kirohant a kapitány, hátrament, és egy utas segítségével sikerült a férfi hátára térdelni, így tették mozgásképtelenné. Mindenkinek a helyén kellett maradnia, majd rendőrök érkeztek a fedélzetre, és csak akkor szállhattak ki az utasok.

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×