Infostart.hu
eur:
388.93
usd:
331.16
bux:
108783.37
2025. december 18. csütörtök Auguszta
Autók a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatás bemutatóján a Kopaszi-gát Öbölházában 2018. január 25-én. Budapesten 200 benzines és 100 elektromos járművel indult a szolgáltatás, a Mol elektromos töltőhálózatot is épít. A Mol Limo 60 négyzetkilométeren a főváros 10 kerületére terjed ki, az autók parkolásáért a felhasználóknak nem kell fizetniük. Minden megosztott használatú jármű 5-10 magántulajdonút vált ki, ami csökkentheti a forgalmat és a parkolási területet, ezzel több területet hagy meg a városok lakóinak és hozzájárul a légszennyezés mérsékléséhez.
Nyitókép: Máthé Zoltán

Három hónap után le kell cserélni a MOL Limo autóinak kétharmadát

Év elején indult el a magyar közösségi autómegosztó szolgáltatás, a MOL Limo, és a forgalomban lévő 300 Volkswagen up! autóból 200-at máris le kell cserélni, mert nincs benne légkondicionáló.

A MOL Limo flotta egyharmadrészben elektromos, kétharmad részben pedig benzines Volkswagen up! gépjárművekből áll, a benzinesekben nem található légkondicionáló, az elektromosokban viszont igen. A Pénzcentrum megkereste a MOL sajtóosztályát, hogy miért döntöttek úgy, hogy a Limo-flotta kétharmadába nem tesznek légkondit, illetve mérlegelték-e a fenti, biztonsággal kapcsolatos körülményeket.

A cég annyit közölt, hogy a 200 benzines autóban azért nincs légkondi, mert rövid, városi közlekedésre tervezték őket. Ugyanakkor elárulta, hogy folyamatosan figyelik az ügyfelek visszajelzéseit, így május közepétől lecserélik a nem légkondis autókat, új, légkondicionált Volkswagen up!-okra. Az viszont nem derült ki, hogy mennyi idő alatt cserélik le a flottát.

A lap felvette a kapcsolatot az Avis, az Europcar és a Hertz autókölcsönzőkkel, valamint a MOL Limo budapesti versenytársával, a szintén közösségi autómegosztási szolgáltatást nyújtó Greengoval is, és mind a négy cég azt írta, hogy flottáikban nincs olyan autó, amely ne lenne légkondicionálóval felszerelve.

Címlapról ajánljuk
Alig várták, mégis felemás lett a nagy autós engedmény német fogadtatása

Alig várták, mégis felemás lett a nagy autós engedmény német fogadtatása

Az európai, és ezen belül a német autóipar válsága kényszerítette végül az Európai Uniót, hogy módosítsa három évvel ezelőtt hozott határozatát a belső égésű motorok, azaz a benzines és a dízel meghajtású új autók 2035-től tervezett tilalmáról. Az erről szóló, egyelőre még európai parlamenti és tagállami jóváhagyásra váró javaslat Németországban máris vitát váltott ki.

Orbán Viktor: az EU nagyon veszélyes ösvényre lépett

Orbán Viktor miniszterelnök szerint az Európai Unió nagyon veszélyes ösvényre lépett azzal, hogy megkerülte az egyhangúságot a befagyasztott orosz vagyonról szóló, eddig félévente egyhangú döntést igénylő határozatoknál.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.18. csütörtök, 18:00
Lehel László
a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója
Csúnya lett a vége: nagyot esett a Nasdaq

Csúnya lett a vége: nagyot esett a Nasdaq

Ázsiában többnyire emelkedtek a tőzsdék ma reggel, az európai piacokat azonban iránykeresés jellemezte napközben, az amerikai indexek pedig lefordultak délután a technológiai papírok vezetésével. A magyar tőzsde a lemaradók között volt, az OTP és a Richter húzta le a BUX-ot. Mindeközben emelkedik az olajár, miután Donald Trump elrendelte a Venezuelába érkező vagy onnan induló szankcionált olajszállító tartályhajók teljeskörű blokádját, ami új geopolitikai feszültségeket keltett a keresletet övező aggodalmak mellett.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×