eur:
395.02
usd:
368.22
bux:
71567.76
2024. július 2. kedd Ottó
Autók a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatás bemutatóján a Kopaszi-gát Öbölházában 2018. január 25-én. Budapesten 200 benzines és 100 elektromos járművel indult a szolgáltatás, a Mol elektromos töltőhálózatot is épít. A Mol Limo 60 négyzetkilométeren a főváros 10 kerületére terjed ki, az autók parkolásáért a felhasználóknak nem kell fizetniük. Minden megosztott használatú jármű 5-10 magántulajdonút vált ki, ami csökkentheti a forgalmat és a parkolási területet, ezzel több területet hagy meg a városok lakóinak és hozzájárul a légszennyezés mérsékléséhez.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Prémiumautókkal és kedvezményes bérleti díjjal erősít a Mol Limo

Kedvezményekkel és kibővített zónákkal állt ügyfelei rendelkezésére a Mol Limo hálózata a koronavírus-járvány idején, segítve az egészségügyi dolgozók munkáját – mondta az InfoRádiónak a Mol Csoport mobilitási vezetője, Czikora Tamás.

"Folyamatosan figyeltük, hogyan alakul a használat, és mivel az autómegosztás járványhelyzetben is viszonylag biztonságos közlekedési formának számít, ezért próbáltuk segíteni a felhasználóinkat a minél könnyebb igénybevételben" – mondta az InfoRádióban Czikora Tamás, a Mol Csoport mobilitási vezetője. Ezek között említette az orvosoknak adott 20 ezer forintos kedvezményt, illetve a még jelenleg is élő 30 százalékos kedvezményt is. Emellett bővítették az igénybevételi zónákat ott, ahol a kórházak épp a zóna szélén helyezkedtek el.

"Sokan regisztráltak ebben az időszakban, valószínűleg olyanokhoz is eljutott ez a közlekedési forma, akik korábban talán még nem próbálták" – mondta Czikora Tamás. Szavai szerint amit segíteni tudott a Mol Limo és az autómegosztás a járvány nehezebb időszakában, azt próbálták megtenni.

Húsz tisztán elektromos meghajtású BMW i3-mal bővült a cég flottája, ez egy prémiumkategóriás autó, jelentős hatótávval és pakolófelülettel, ezért azt remélik, hogy jól kiegészíti majd a flottát. További újdonság, hogy a Mol Limókat már nemcsak 24 órára, hanem akár 3 napra is bérbe lehet venni, és egyes modelleket már napi 10 ezer forintért el lehet érni.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Folytatódik a cseh-szlovák testvércsata: Prága inkább fokozza Ukrajna támogatását

Folytatódik a cseh-szlovák testvércsata: Prága inkább fokozza Ukrajna támogatását

A cseh miniszterelnök szerint a cseh-szlovák kormányközi tárgyalások felújítása továbbra sincs napirenden. A legfelsőbb cseh vezetők a prágai várban vitatták meg az országot érintő legfontosabb külpolitikai kérdéseket, és úgy nyilatkoztak, hogy Csehország folytatja Ukrajna támogatását minden területen, beleértve a fegyverszállításokat is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.02. kedd, 18:00
Yann Caspar
a Matthias Corvinus Collegium Európai Tanulmányok Műhelyének kutatója
Magyarország valójában csak egy hatalmas Budapest? Néhány megye nagy gondban van

Magyarország valójában csak egy hatalmas Budapest? Néhány megye nagy gondban van

Budapest gazdasági súlya mindig is hatalmas volt hazánkban, az ezredforduló óta pedig összességében még növekedett is. Néhány megye azonban gyengén teljesített, és érdemben veszítettek gazdasági súlyukból. A főváros kétszer olyan fejlett, mint az ország átlagos gazdasági teljesítménye, miközben az ország keleti felén 50-60% alatti teljesítményeket is látunk. Jó hír, hogy a megyék túlnyomó többsége felzárkózást mutat az EU-átlaghoz, azonban van olyan térség, ahol stagnálás, illetve visszaesés látszik. Hazánk példáján is látszik, ami az elmúlt egy-két évtizedben egyre jellemzőbb: leginkább a szolgáltatószektor képes dinamizálni egy térséget.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×