Rengetegen kísérték figyelemmel a YouTube-on a nyári párizsi olimpiai játékok versenyeit, és akárcsak a négy évvel ezelőtti tokiói olimpia esetében, a YouTube most is kiadta a kapcsolódó számokat - írja a videómegosztó platform hivatalos statisztikái alapján a hvg.hu.
A YouTube olyan hivatalos műsorszolgáltató partnerekkel működött együtt, mint az NBCUniversal, a Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV annak érdekében, hogy minél több hivatalos olimpiai tartalmat, kiemeléseket, ismétléseket sugározzon 32 különböző sportágban.
Mint az az adatokból kiderül, a nézők több mint 40 milliárd percnyi (több mint 650 millió órányi, azaz nagyjából 74 ezer évnyi) olimpiai tartalmat néztek meg,
többek között az olimpia hivatalos YouTube-csatornáján és a hivatalos műsorszolgáltatók csatornáin. A tartalmakra több mint 12 milliárd megtekintés gyűlt össze, és több mint 850 millió egyedi megtekintő nézett itt olimpiai tartalmakat. A sportesemény hivatalos csatornája pedig körülbelül 1,1 millió feliratkozót szerzett.
A platform abban is jelentős szerepet játszott, hogy az emberek bárhol, bármikor élvezni tudják az olimpiát. A YouTube számításai szerint több mint 18 milliárd percnyi tartalmat néztek a csatlakoztatott tévéken, ez a teljes nézési idő több mint 35 százalékát teszi ki. Ezen felül több mint 180 millió egyedi néző streamelt olimpiai tartalmakat a tévéjén, ami 1,9 milliárd megtekintést jelent csak a nappalikból - olvasható.
"Mindezek a tények és számok összességében egy újabb epikus olimpiai játékot eredményeztek a hivatalos műsorszolgáltatók csatornáin és a hivatalos olimpia csatornán a YouTube-on. Reméljük, hogy tetszettek a játékok a YouTube-on, és köszönjük a ráhangolódást" - írja a Google által üzemeltetett videómegosztó.