Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Lando Norris, a McLaren brit versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Abu-dzabi Nagydíjának időmérő edzésén az abu-dzabi Yas Marina versenypályán 2023. november 25-én, a futam előtti napon.
Nyitókép: MTI/EPA pool/Ali Haider

Vége a találgatásnak, eldőlt Lando Norris sorsa

Szerződést hosszabbított a Forma-1-es McLaren istálló brit versenyzője, Lando Norris.

A 24 éves pilótával a pénteki bejelentés szerint úgy kötött új megállapodást a csapat, hogy az a 2026-tól érvénybe lévő új motorszabályokat követő időszakra is kitartson.

A McLaren a szerződés részleteit nem hozta nyilvánosságra, azt viszont közölte, hogy Norris és 22 éves ausztrál márkatársa, Oscar Piastri "legalább a 2026-os idény végéig" az istálló alkalmazásában marad.

Norris 2019-ben mutatkozott be a Forma-1-ben a McLaren színeiben, legutóbbi szerződését pedig 2022-ben kötötte meg a brit istállónál. A versenyző eddig még nem nyert futamot az F1-ben, de tavaly hatszor volt második, egyszer pedig harmadik, és a vb-pontverseny hatodik helyén zárt.

A McLaren utoljára 2008-ban nyert egyéni vb-címet, akkor az azóta hétszeres vb-győztessé váló brit Lewis Hamilton pályafutása első trófeáját szerezte meg.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×