Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
A szerb Novak Djokovic cipője az osztrák Dominic Thiem ellen játszott mérkőzésen a francia nyílt teniszbajnokság férfi egyesének elődöntőjében a párizsi Roland Garros Stadionban 2019. június 8-án.
Nyitókép: Srdjan Suki

Roland Garros: megint módosítottak a kezdés lehetséges dátumán

Helyi sajtóhírek szerint további egy héttel elhalasztják a francia nyílt teniszbajnokságot, mely így szeptember 27-én rajtolhat el.

Az eredetileg május 24. és június 7. közötti időszakra kiírt Roland Garrost a koronavírus-járvány miatt kellett halasztani. Március közepén a szervezők a szeptember 20. és október 4. közötti kéthetes periódust jelölték ki, pénteken viszont ezen is módosítottak a Le Parisien című újság riportja szerint.

A lap úgy tudja, ezzel a lépéssel a férfi viadalokat szervező ATP-nek és a női versenyekért felelős WTA-nak is nagyobb mozgásteret adnak egy új versenynaptár kialakításához. A La Parisien azt írja, amennyiben a New York-i US Opent nem lehet megtartani augusztus 31-től, akkor a szeptember 27-én rajtoló salakpályás Grand Slamet megelőzően Madridban és Rómában is lehetne tornát rendezni, melyek kiváló felkészülési lehetőséget adnának a Roland Garrosra.

A másik érv az, hogy a torna így nem ütközne a Tour de France országúti kerékpáros körversennyel, amely jelen állás szerint szeptember 20-án zárul Párizsban.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×