eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Brig, 2017. július 7.Diego Maradona egykori argentin labdarúgócsillag a Gianni’s Game elnevezésű, korábbi focicsillagokat felvonultató mérkőzésen a svájci Brigben 2017. július 7-én. (MTI/EPA/Jean-Christophe Bott)
Nyitókép: Jean-Christophe Bott

Maradona újrázhat

Az "isteni Diego" a következő szezonban is a mexikói másodosztályban szereplő Dorados de Sinaloa labdarúgócsapatának a vezetőedzője lesz.

A hírt pénteken Maradona képviselője, Matias Morla jelentette be. Hangsúlyozta: a klubhoz szeptemberben szerződtetett argentin szakember célja, hogy a teljes idényen át ő irányítsa a csapatot, amely fel akar jutni az élvonalba.

A játékosként világbajnok Maradona edzőként nem tudott maradandót alkotni. Hazája válogatottját 2008 és 2010 között vezette, majd az Egyesült Arab Emírségekben dolgozott: az al-Vaszl után a második ligás al-Fujairah csapatát irányította.

A Doradosnál azonban sikeres volt: a középmezőnyben lévő csapat Maradona irányításával "megtáltosodott", és bekerült az Apertura (őszi szakasz) döntőjébe, amelynek visszavágóján csak hosszabbításban maradt alul.

Az 58 éves argentin edző a szezon végén visszatért hazájába, a csapat így nélküle készült a Clausurára (tavaszi szakasz), amelynek első összecsapásán, szombaton Maradona még nem lesz ott a kispadon.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. október 2. 22:25
×
×
×
×