eur:
410.94
usd:
394.29
bux:
0
2024. december 26. csütörtök István
Nyitókép: Pixabay

78 évesen, napszemüvegben, rokkantkártyával rabolt bankot az amerikai nő

Bonnie Gooch besétált a Pleasant Hillben található Goppert Financial Bankba, majd egy papírcetlin nyújtotta be követelését a pénztárosnak.

Az akciót követően 25 ezer dolláros óvadékkal ül börtönben a 78 éves asszony, akinek nem most gyűlik meg először a hatóságokkal: rabolt már 1977-ben, és bankot is rabolt 2020-ban is. Az utóbbi bankrablásért kapott felfüggesztett büntetése 2021 novemberében járt le – írja a BBC.

A nő egy N95-maszkban, napszemüvegben és gumikesztyűben lépett be a bankba, ahol a pénztárosnak odacsúsztatott egy cetlit. Ezen az állt, hogy 13 ezer dollárt követel kis címletekben. A biztonsági kamerák felvételei szerint a pultot verve követelte a pénz mihamarabbi átadását, majd elhajtott Buick Enclavéjával, melyen jól látszik a mozgássérült jelzés. Hagyott egy búcsúüzenetet is:

"Köszönöm, bocsánat, nem akartam megijeszteni."

A helyi rendőrséget délután 15 óra 20 perckor értesítették folyamatban levő bankrablásról: az idős nőre autójában bukkantak rá. Bonnie Goochnak alkoholszaga volt, a pénz pedig autója padlóján hevert.

"Amikor a rendőrök közeledtek hozzá, kissé összezavarodtak... Egy kis idős hölgyet láttak. Nem voltunk benne biztosak, hogy a megfelelő embert kaptuk el" – mondta Tommy Wright, Pleasant Hill rendőrfőnöke a Kansas City Star helyi lapnak.

Wright szerint Goochnak nincs diagnosztizált betegsége, de életkora miatt a hivatal megpróbálja megállapítani, hogy a háttérben meghúzódó egészségügyi tényezők hozzájárulhattak-e az incidenshez.

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×