Nagy-Britanniában az idén sokan választották az internetes vásárlást: meghaladja a tízmilliárd fontot az összeg, amelyet a világhálón költöttek el karácsonyi ajándékra.
A hétvégén hosszú sorok alakultak ki a hidegben a posták előtt, olyan sokan jöttek reklamálni a meg nem érkezett ajándékok miatt. A becslések szerint a posta 1,2 millió csomagot és levelet elveszített, több százezer pedig később kerül a megrendelőhöz, vagy még mindig a raktárakban áll, amelyek előtt kétórás sorok alakultak ki.
Sokan arra panaszkodnak, hogy hiába tartózkodtak otthon, a postás mégis csak értesítést dobott be a küldeményről, nem kézbesítette azt. "A postás tegnap járt nálam, de be sem kopogott, csak bedobta az értesítőt. Ha tisztességesen végezné a munkáját, nem kéne órák óta fagyoskodnom a hidegben" - panaszkodott egy 71 éves nyugdíjas.
Azért is dühösek az emberek, mert sokuknak órákig kell sorba állniuk - hogy végül megtudják: nem találják a csomagjukat. "Egy órát álltam sorban, majd kiderült, hogy fogalmuk sincs, hol a csomagom. Torkig vagyok a postával" - ez egy 59 éves bristoli asszony tömör véleménye.
A brit postának az idén 120 millió karácsonyi csomagot kell kézbesítenie - 20 százalékkal többet, mint tavaly.
Lecsaptak Budapest belvárosára, tömegével vitték az embereket a rendőrök