eur:
414.91
usd:
403.06
bux:
79840.84
2025. január 3. péntek Benjámin, Genovéva
Munkagépek az M6-os autópálya Bóly-Ivándárda (országhatár) közötti szakaszának építkezésén Boly határában 2021. július 13-án. Ezen a napon letették ennek a szakasznak az alapkövét a baranyai Nagynyárádon 2021. július 13-án. Az autópálya Bóly és Ivándárda közötti 20 kilométeres része nettó 88,7 milliárd forintból 2024 elejére épül meg.
Nyitókép: MTI/Kiss Dániel

Különleges építményt kapott a legújabb magyar sztráda

Egy a méretéből és az íves kialakításából adódóan is különleges látványt nyújtó vadátjárót átvezető hidat alakítottak ki az M6-os autópálya záró szakaszának kivitelezése során.

A Magyar Építők beszámolója szerint a híd elején 200 méteres homorú ívű, a közepén 69,11 méteres sugarú domború lekerekítő ívű, majd ismét 200 méteres homorú ívű kialakítást kapott.

A műtárgy felszerkezeti hossza 47,20 méter, a támaszközei 2 x 23 méteresek, a felszerkezet szélessége pedig a 40 méter hasznos szélességet figyelembe véve 47,28 méteres.

Címlapról ajánljuk
Zátonyra futottak az osztrák kormánykoalíciós tárgyalások, a legkisebb párt faképnél hagyta a nagyokat

Zátonyra futottak az osztrák kormánykoalíciós tárgyalások, a legkisebb párt faképnél hagyta a nagyokat

A szeptember végi parlamenti választások után Ausztriában novemberben kezdődtek a kormányalakítási tárgyalások. A választási győztes radikális jobboldali Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) "kiközösítése" után az államfő megbízásából a néppárti kancellár, Karl Nehammer az ellenzéki Osztrák Szociáldemokrata Párttal (SPÖ) és az ugyancsak ellenzéki NEOS-szal (Új Ausztria és Liberális Fórum) kezdett koalíciós tárgyalásokat.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.01.03. péntek, 18:00
Tálas Péter
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének egyetemi docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×