eur:
411.84
usd:
395.35
bux:
79551.8
2024. november 22. péntek Cecília
Nyitókép: Pixabay

Ennyi pénzt cipel haza Európából a Ferencváros

Forintban milliárdos összegről van szó az egy győzelem és négy döntetlen után.

A Ferencváros mintegy 1,7 milliárd forintot keresett azzal, hogy egy győzelemmel és négy döntetlennel zárta a labdarúgó Európa-liga csoportkörét.

Az európai szövetség (UEFA) honlapja szerint a korábbi, BL-selejtezős szereplésért, illetve az El-csoportkörbe jutásért kapott pénzdíjon (1,34 milliárd forint) felül az FTC további 1,33 millió eurót (437 millió forintot) keresett a csoportkörös teljesítményével. Itt egy győzelem 570 ezer eurót, egy döntetlen pedig 190 ezer eurót ért.

Ehhez az összeghez még hozzájön a közvetítési díjakból, illetve a jegyeladásokból származó bevétel is.

A Ferencváros a harmadik helyen végzett a csoportjában a spanyol Espanyol és a bolgár Ludogorec mögött.

Az Európa-liga összdíjazása a mostani szezonban 560 millió euró (185 milliárd forint).

A Mol Fehérvár FC az előző idényben több mint 10,5 millió eurót (3,4 milliárd forint) keresett azzal, hogy a Bajnokok Ligája-selejtező negyedik fordulójából átkerült az El-csoportkörbe, majd ott a négyesében a harmadik helyen végzett.

Címlapról ajánljuk

Budakalászt kiragadná természetes közegéből az új választási földrajz – megszólalt a polgármester

Nemcsak a fővárost, hanem az agglomerációs településeket is érzékenyen érintheti a választókerületek tervezett átalakítása. Forián-Szabó Gergely budakalászi polgármester elmondta, hogy a javaslat Budakalászt teljesen leválasztaná a természetes kapcsolatrendszeréről, ami a hétköznapi életben a lakosság számára komoly hátrányokkal járhat.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Csizmazia Gábor
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa
Itt a Black Friday időszak, ettől izzik most az internet

Itt a Black Friday időszak, ettől izzik most az internet

Az Egyesült Államokból induló, évről évre eljövő black friday akciók már Magyarországon is beleivódtak a köztudatba. Az eredetileg egy napig tartó, nagy leárazások helyett sok üzletben már egy hétig, vagy akár egész hónapban akciókkal próbálják bevonzani a vásárlókat. Mivel a lakosság egyre nagyobb része intézi online a bevásárlást és a tájékozódást, különösen ha a black friday idején slágertermékeknek tekinthető elektronikai eszközökről van szó, a Google Trends adatait vizsgálva megnéztük, mennyire tükröződik az ekkor tapasztalható nagy vásárlási kedv a Google-keresésekben.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×