eur:
392.95
usd:
363.38
bux:
72351.87
2024. július 4. csütörtök Ulrik
Egy banki alkalmazott készpénzt vesz át egy ügyféltől, aki ötezer forintosokkal fizet az FHB Bank XIII. kerületi Váci úti bankfiókjában.
Nyitókép: Máthé Zoltán

Alig jár bankba a magyar ember

Legfőképpen tanácsadásra van szükségünk. A prémium ügyfelek többet járnak be.

Ritkán tér be bankba a magyar ember - írja pénzintézeti információira hivatkozva a keddi Világgazdaság. A betérők is egyre kevésbé tranzakciók ügyében járnak ott, inkább tanácsadásra, tájékoztatásra vágynak.

Ez a ritkább ügyfélkapcsolat hozta azt, hogy megnehezült az adategyeztetés.

A CIB lakossági ügyfelei évente másfél alkalommal látogatják pénzintézetüket, a prémiumügyfélkörben ez az arány magasabb, de ők is alig több mint kétszer mennek be bankjukba.

Az OTP-sek évente átlagosan háromszor látogatják meg valamelyik bankfiókot.

A válaszok alapján kiemelkedik a Takarék csoport, a fiókhálózatból kapott visszajelzések azt mutatják, hogy a kisebb településeken élő ügyfelek jellemzően havonta keresik fel a fiókjaikat, ahol többnyire egyszerű banki tranzakciókat hajtanak végre (pénzt vesznek fel, befizetnek, betétet kötnek le).

A K&H Banknál úgy látják, hogy miközben az ügyfelek egyre szívesebben veszik igénybe a digitális szolgáltatásokat, és az olyan tranzakciókért, amelyeket az e-bankon vagy a mobilbankon keresztül otthonról is, önállóan el tudnak végezni, nem feltétlenül mennek be bankfiókba.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×