Infostart.hu
eur:
353.66
usd:
305.68
bux:
133528.69
2026. június 12. péntek Villő

Elhízás ellen egyen minél több tejterméket!

Hasznos lehet a tejtermékek fogyasztása azoknak, akik karban szeretnék tartani testsúlyukat, a sajt vagy a joghurt ugyanis jelentősen hozzájárul a zsírégetéshez, így akár több kalóriát is ehet, aki sok, tejből készült terméket fogyaszt.

A felmérés eredményét kicsit árnyalja, hogy azt a brit nemzeti tejipari társaság készítette, az adatokat azonban a Nutrition and Metabolism című, táplálkozási tanácsokat adó szaklap is közölte.

A kutatási eredmények nem bizonyítják, hogy ha naponta háromszor tejterméket fogyasztunk, azzal csökkenthetjük súlyunkat, az azonban kiderül belőlük, hogy a tejből készült áruk nagyobb mennyiségű fogyasztásával több kalóriát vihetünk be a szervezetünkbe anélkül, hogy ez súlynövekedést okozna.

Az ajánlásra tehát azoknak érdemes felfigyelni, akiknek nagy problémát okoz, hogy visszafogják étkezésüket a súlynövekedés megakadályozása érdekében.

Korábbi kutatásokból az derült ki, hogy a kalciumban gazdag étrend hozzájárul a fogyáshoz és a zsír leépítéséhez a túlsúlyosaknál, mindezt patkányokon elvégzett kísérletekkel igazolták a vizsgálat készítői.

Címlapról ajánljuk
Piros lapok színezték ki a vb nyitómeccsét egy irgalmatlan nyitóünnepség után
Foci-vb 2026

Piros lapok színezték ki a vb nyitómeccsét egy irgalmatlan nyitóünnepség után

Mexikó megérdemelten „tartotta otthon” a három pontot, ugyanennyi kiállítást azonban a játékvezetőnek is „szerveznie kellett” a Dél-Afrika elleni labdarúgó-vb-nyitómeccsen.

Mohácsi új Duna-híd: százmilliárdos a tét, három alapelv szerint tervezik újra a beruházást

Felülvizsgálja a kormány a „túlárazott és pazarló” mohácsi új Duna-híd beruházását. Vitézy Dávid miniszter elmondta: egyrészt megpróbálják visszaszerezni a százmilliárd forintos nagyságrendű, előlegként már kifizetett tételeket, másrészt megnézik, lehet-e még racionálisan 2x2 sávról 2x1 sávra csökkenteni a híd, illetve az alföldi bekötőút szélességét, de mindezt úgy, hogy „torzókat nem hagyunk”.
inforadio
ARÉNA
2026.06.12. péntek, 18:00
Marsai Viktor
a Migrációkutató Intézet igazgatója, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem docense
Már a hétvégén jöhet az iráni megállapodás - Azonnal itt a reakció a tőzsdéken!

Már a hétvégén jöhet az iráni megállapodás - Azonnal itt a reakció a tőzsdéken!

A részvénypiaci hangulat alapvetően továbbra is törékeny, két meghatározó téma uralja a tőzsdéket, az egyik a technológiai és mesterséges intelligencia részvények esése, a másik pedig az iráni háború eszkalációja. Az európai részvénypiacok ma felfelé vették az irányt, a régiónkban a magyar és az osztrák részvénypiac is kiemelkedően teljesített - szektorszinten elsősorban a bankpapírok vezették az emelkedést. Az Európai Központi Bank kamatemelése után valamelyest csökkent az optimizmus az európai részvénypiacokon délután - az EKB 3 éves szünet után emelt először egész pontosan 25 bázispontot -, illetve a Kormányzótanács lefelé módosította a GDP-növekedési várakozásokat és megemelte az inflációs előrejelzéseket a következő évekre. Koraeste Donald Trump közölte, hogy mégsem lesz ma amerikai támadás Irán ellen, erre reagálva emelkednek a nemesfémek és esik a Brent jegyzése, a vezető tőzsdék pedig raliznak.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×