Infostart.hu
eur:
391.02
usd:
331.54
bux:
111046.97
2025. december 24. szerda Ádám, Éva

Ivásra buzdíthatnak a leszoktató reklámok

Kampányt indítottak Nagy-Britanniában a fiatalok alkoholfogyasztásának visszaszorítására. Sokan azonban úgy vélik: elképzelhető, hogy a reklámok hatása ellentétes lesz a várttal.

A hirdetések a fiatalok idióta viselkedését mutatják be, sokan azonban úgy vélik: a szpotokban olyan jelenetek láthatók, amelyek miatt a célcsoport tagjai vonzónak tarthatják az alkoholfogyasztást.

Így látják ezt a Bathi Egyetem kutatói is. A Választás a tied című hirdetésekben ittas fiatalok szerencsétlenkedését mutatják be, az egyiken például egy fiatal beesik a bejárati ajtón.

A kutatók szerint azonban az italozó tinik körében ez a viselkedés teljesen elfogadott, sőt, vicces. Ha egymásnak mesélik élményeiket, ilyen történetekkel állnak elő. A reklámok így nem mint tanmesék funkcionálnak.

Címlapról ajánljuk
Itt van a reflux, itt van újra – mire figyeljünk az ünnepi szezonban?

Itt van a reflux, itt van újra – mire figyeljünk az ünnepi szezonban?

Ha ilyen panaszunk van, bizonyos ételeket és bizonyos italokat kerülni érdemes – erről beszélt Barkai László, a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati és Onkológiai Klinika adjunktusa, gasztroenterológus az InfoRádióban.

A januártól életbe lépő változásokról szólt az idei utolsó Kormányinfó

Az ünnepek miatt szokatlan időben, kedden délután fél 4-től kezdték a Kormányinfót. Orbán Viktor miniszterelnök korábban azt posztolta, hogy az év valószínűleg utolsó kormányülését tartották kedden. A Kormányinfón nem hangzott el nagy bejelentés, elsősorban a januártól életbe lépő változásokat ismertették. A kormányülésen szó esett a Benes-dekrétumokról is, Orbán Viktor tárgyalt szlovák kollégájával az ügyről – mondta Gulyás Gergely.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×