2025. október 14. 05:24 Mi a teendő, ha nem érkezett meg a nyugdíjas utalvány? Ha október 15-e után sem kézbesítették a nyugdíjas élelmiszer-utalványt, jogosan merülhet fel a gyanú, hogy valami probléma merült fel.
2025. március 5. 18:06 Ezekért az obszcén reklamálásokért kapott kétmeccses eltiltást Szoboszlaiék edzője Arne Slot másképp emlékszik az Everton elleni mérkőzésen történtekre, mint Michael Oliver játékvezető, de azt utólag elismerte, hogy nem megfelelő módon reagált az általa vitatott bírói ítéletre.
2024. március 12. 05:45 Az online vásárlóknak üzent az ügyészség, ezt mindenkinek tudnia kell Az ügyészség fogyasztóvédelmi céllal vizsgálta a webáruházak online tájékoztatásait és talált kivetnivalót, ami miatt most tiszta vizet önt a pohárba.
2023. szeptember 26. 12:49 Booking-botrány: eredményes volt az itthoni kemény fellépés, de külföldön még mindig nagy a baj Magyarországon augusztus közepére a legtöbb szállásadó megkapta a pénzét a Booking.com-tól, vagyis lett pozitív eredménye a károsultak fellépésének, külföldön ugyanakkor még mindig sokan várnak hiába jogos követelésükre – mondta az InfoRádióban Kassay Tamás, a Spabook turizmus szakportál főszerkesztője.
2023. augusztus 17. 15:36 Még mindig sokaknak tartozik a Booking.com, van olyan is, akinek több mint 2 millióval Fizetési fennakadások miatt továbbra is jelentős számban vannak olyan magyar szállásadók, akik nem kapták meg pénzüket a Booking.com szálláshely-közvetítő cégtől. A szolgáltató tájékoztatása szerint a karbantartás véget ért és el is indították a kifizetéseket, de még mindig sokan reklamálnak amiatt, hogy nagy összeggel tartoznak nekik.
2021. december 27. 21:35 Nem egy nagy ajándék-visszavivős nép a magyar Jelentős többségben vannak, akik még soha, semmit nem vittek vissza.
2021. december 18. 17:14 Mit tehetünk, ha gond van a karácsonyi ajándékkal? A szokottnál is gondosabban érdemes megőrizni a számlát, nyugtát, amikor karácsonyi ajándékokat vásárolunk, az adventi vásárokban pedig célszerű feljegyezni a kereskedő adatait, hogy szükség esetén fel tudjuk venni vele a kapcsolatot – figyelmeztet a fogyasztóvédelem. Keszthelyi Nikolettát, az Innovációs és Technológiai Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkárát kérdeztük.
2021. június 14. 05:20 Négy védettségi igazolványt kapott egy nő, de egyik sem jó A kormányhivatal kivizsgálja a problémás esetet.
2017. november 14. 12:03 Százával reklamáltak a nyugdíjasok az alacsony pluszpénzek miatt - itt a válasz A Magyar Államkincstár (MÁK) határidőben, a novemberi nyugdíjak utalásával egy időben kiküldte az egyszeri nyugdíj-kiegészítést, a nyugdíjprémiumot, illetve az egyszeri juttatás összegét is.
2016. december 27. 10:39 Azonnal nem kérhetjük vissza egy hibás ajándék árát Ha meghibásodik egy termék, a fogyasztók nagy többsége azonnal a pénzt szeretné visszakapni, erre azonban nincs lehetőség - figyelmeztet a CP Contact ügyvezető partnere, Siklósi Máté.
18:23 Ládacsapda a megoldás, de nem tudni, hová kellene tenni – új információk a Budapesten kóborló vadállatról