eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Az elsőrendű vádlott M. Richárd az ellene és további két ember ellen a 2017 májusában a fővárosi Dózsa György úton történt halálos közúti baleset ügyében indított büntetőper tárgyalásán a Pesti Központi Kerületi Bíróságon 2020. szeptember 30-án. A bíróság négy év fogházra ítélte első fokon és véglegesen eltiltotta a járművezetéstől M. Richárdot halálos közúti baleset gondatlan okozása, valamint garázdaság és könnyű testi sértés miatt.
Nyitókép: Mónus Márton

Újra sztrókot kapott a börtönben M. Richárd

A gázolási ügy miatt elítélt férfi lélegeztetőgépre került.

A berettyóújfalui büntetés-végrehajtási intézet értesítette Mocsai Gergely ügyvédet, hogy M. Richárd újra sztrókot kapott a börtönkórházban. A férfi nincs öntudatánál, állapota kritikus, és lélegeztetőgépen van – közölte az ügyvéd a rtl.hu-val.

M. Richárdot április 6-a környékén szállították a berettyóújfalui börtönkórházba romló egészségi állapota miatt. Az ügyvéd szerint 50 kilót fogyott a börtönkörülmények között.

A Dózsa György úti gázolási ügyben elítélt M. Richárd decemberben is sztrókot kapott, akkor a bal oldala kezdetben teljesen lebénult.

M. Richárdot a 2017-es, két halálos áldozattal járó gázolási ügyben három év hat hónap fogházra ítélték.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×