Az e-mailben elhelyeztek egy „Újrapróbálkozás a fizetéssel” elnevezésű gombot, ösztönözve, hogy a fizetést a gombra kattintva megjelenő felületen ismételjék meg.
„Kérjük, hogy a gombra NE kattintson, illetve NE adja meg se bejelentkezési, sem bankkártya adatait” – emeli ki közleményében a társaság.
Mint írják, fontos, hogy
- A Díjnet által kiküldésre kerülő sikeres és sikertelen fizetésről szóló tájékoztató levelek nem tartalmaznak semmilyen gombot, abból a fizetés nem kezdeményezhető újra.
- A fizetési tranzakció sikerességéről kiküldésre kerülő leveleket minden esetben az ugyfelszolgalat@dijnet.hu e-mail címről küldik.
- Leveleikbe aláírásként miden esetben szerepel a Díjnet Zrt.
- Gyanakodjon, ha például az e-mail szövegében hiányoznak az ékezetek vagy magyartalan kifejezéseket lát! Ne kattintson a linkre, inkább használja a biztonságosabb útvonalakat (böngésző könyvjelzőt, keresőt, kézi beírást stb.).
- Ha a hamis felületen megadta bankkártya adatait, akkor saját érdekében haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a számlavezető bankjával!
- Amennyiben a fentiek közül bármelyik ponttól eltérő üzenetet kap, vagy gyanúsnak véli az üzenetet, ne kattintson a levélben lévő linkre, és ne működjön együtt a levél írójával!
„Fontos számunkra ügyfeleink adatainak védelme, ezért szeretnénk tájékoztatni, hogy ügyfeleinktől semmilyen esetben sem kérünk bankkártya adatokat, még a fizetés során sem, tekintettel arra, hogy a Díjnet bankkártya adatokat nem tárol. A számlafizetés során a bankkártya adatokat minden esetben a fizetési szolgáltatónk, a SimplePay felületén szükséges megadni” – olvasható.
Kérik, hogy a Díjnet nevében küldött e-maileket most fokozott figyelemmel kezeljük, hogy ne essünk áldozatul. Ha gyanús e-mailt kapott a Díjnet Zrt. nevében, és bizonytalan a valódiságában, akkor az info@dijnet.hue-mail címen tudja jelezni a cég felé.






