Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: MAV Zrt.

Brutálisan megvert egy kalauzt, két nap múlva másfél évet kapott

Egy kontrollt vesztett utas rossz néven vette, hogy jegyváltásra szólították fel a hatvani vasútállomáson és súlyos sérüléseket okozott a kalauznak.

Brutális verekedés szemtanúja volt a heol.hu olvasója is. A rendőrség is megerősítette az esetet. Azt mondták a lapnak, hogy "a kalauz súlyosan megsérült, miután felszólította K. Zoltánt a hatvani vasútállomás 1-es vágánya melletti peronon, hogy váltson érvényes menet- és kerékpárjegyet. A férfi először étellel leöntötte, hasi és hát tájékon rúgta talppal, ököllel mellkason ütötte őt" – mondta el a rendőrségi sajtószóvivő.

A kiérkező járőr elfogta a verekedőt, s őt a hatvani rendőrkapitányságra előállította, ott gyanúsítottként kihallgatták, majd bűnügyi őrizetbe vették.

A férfit azóta bíróság elé is állították április 17-én. Közfeladatot ellátó személy elleni erőszak, és testi sértés bűntettében találták bűnösnek a Hatvanban verekedő férfit és

1 év hat hónap börtönbüntetésre ítélték 3 év próbaidőre felfüggesztve,

elrendelték továbbá a férfi pártfogó felügyeletét is. Az ítélet jogerős - közölte az ügyészség.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×