eur:
400.94
usd:
346.08
bux:
94825.03
2025. június 12. csütörtök Villő
Shards of car glass on the asphalt road.
Nyitókép: Berezko/Getty Images

Jókora a baj az M1-esen, megsérült egy híd

Pénteken a délelőtti órákban az M1-es autópálya 63-as km-ben lévő hídnak ütközött egy teherautó gémj – tájékoztatott a MKIF Zrt. a közösségi oldalán. A sérülés olyan mértékű, hogy a szükséges munkálatok elvégzése és a forgalom biztonsága miatt a külső és a leálló sávot lezárták.

A sérülés mértékét az MKIF szakemberei mérik fel, ezért az arra közlekedőknek forgalomkorlátozásra kell számítaniuk az országhatár felé tartó oldalon.

Kérik, hogy az autósok a helyszínen fokozott figyelemmel vezessenek és tartsák be a kihelyezett jelzésképek, táblák utasításait

A torlódás – kora délután – már elérte a 10 kilométert.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.06.12. csütörtök, 18:00
Csizmazia Gábor
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa
Gáz helyett fék - Évtizedes mélypontok a magyar autógyártásban

Gáz helyett fék - Évtizedes mélypontok a magyar autógyártásban

Nehéz éve volt a nagy magyar autógyáraknak tavaly: a győri Audi utoljára 2009-ben gyártott a tavalyinál kevesebb motort, míg a kecskeméti Mercedes-Benz az elmúlt évtized második legalacsonyabb gyártási volumenét produkálta, a Magyar Suzuki autógyártása pedig a 2021-es évet leszámítva két évtizedes mélypontra csökkent. A gyártási teljesítmény visszaesése tükrözi a hazai gyárak legfontosabb piacának számító európai autópiac megtorpanását, a romló gazdasági környezetet, valamint az iparági átalakulást övező kihívásokat. Ugyanakkor nemcsak ezek magyarázzák a hazai gyárak teljesítményének romlását, egyedi sztorik is állnak a háttérben. Most, hogy a mai napon a Magyar Suzuki eredményeit is publikálták, megnéztük, hogyan teljesítettek tavaly a legnagyobb hazai autógyárak.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. június 12. 16:38
×
×
×
×