Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Az M4-es gyorsforgalmi út az abonyi pihenő közelében, a Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres szakasz átadóünnepsége napján, 2020. július 23-án. Ezzel a szakasszal, amely 26 milliárd forintból épült meg, elkészült a gyorsforgalmi út teljes Pest megyei összeköttetése az M0-ás körgyűrűtől Abonyig 62 kilométeren, közel 100 milliárd forintból. 2022 tavaszáig megépül a Szolnok elérését és elkerülését biztosító Abony-Törökszentmiklós út is.
Nyitókép: MTI/Mészáros János

"Hízik" az M4-es, újabb tendert írtak ki

25 kilométeren új nyomvonal épül ki, további 19 kilométeren a meglévő utat bővítik.

Törökszentmiklós és Kisújszállás között részben új nyomvonalon 34 kilométer hosszú négysávos út épül - olvasható a Magyarépítők.hu portálon.

A pályázat az uniós közbeszerzési értesítő felületén is megjelent. A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Mintegy 25 kilométeren új nyomvonal épül ki az M4-es részeként, további 19 kilométeren viszont a meglévő kétsávos szakaszt bővítik.

Címlapról ajánljuk
Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

2025-ben látványos fordulat állt be az autóipari elektromos átállásban. A gyártók sorra írják át elektromos autós terveiket, a politikai oldal pedig elkezdte lazítani a korábban kőbe vésettnek hitt szabályokat. Nem arról van szó, hogy az elektrifikációt elengedték volna, hanem arról, hogy a korábbi "EV-only" narratívát felváltotta egy pragmatikusabb, több átmeneti technológiára épülő megközelítés. Megnéztük, hogy kik és hogyan vettek vissza az EV-célokból, és mit üzennek ezek a lépések az autóipari történetének egyik legnagyobb átalakulásáról.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×