eur:
403.6
usd:
354.2
bux:
96520.82
2025. június 8. vasárnap Medárd
Nyitókép: Pexels.com

Rádiós frekvenciák találtak gazdára

Az NMHH közléséből kiderül az is, mely tévénél a legnagyobb a hirdetői tolongás.

Rádiós frekvenciapályázatokról hozott döntést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa - közölte a hatóság kommunikációs igazgatósága csütörtökön az MTI-vel.

Azt írták, hogy a testület a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli ajánlat alaki vizsgálata után hiánypótlásra szólította fel az LBK Sport Kft.-t.

Eredménytelennek nyilvánította a grémium a Gyöngyös telephelyű kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség elvi használatára megindított pályázati eljárását, mert az egyedüli pályázó ajánlata alakilag érvénytelen volt - tették hozzá.

Véglegesítette a tanács a Berettyóújfalu, a Mezőtúr, a Szombathely, a Székesfehérvár és a Törökszentmiklós telephelyű kisközösségi kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőségek elvi használatára, továbbá a Kaposvár 97,5 MHz helyi frekvencia közösségi használatára irányuló pályázati felhívásokat.

A grémium elfogadta a Debrecen 104,6 MHz és a Nyíregyháza 91,1 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőségek kereskedelmi jellegű használatára vonatkozó pályázatok felhívásainak tervezeteit.

A dokumentumok az NMHH honlapján lesznek olvashatók - jelezték.

Kitértek arra is, a televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb - a testület által elfogadott - NMHH-tanulmány szerint

a vizsgált csatornákon 2021 első félévében 74 385 szponzorüzenet jelent meg, a szponzorcégek száma pedig már 1089 volt.

A legnagyobb eléréssel rendelkező televíziók összesen 63 487 szpottal jelentkeztek, közülük a TV2 vonultatta fel a legtöbbet (35 682), majd az RTL Klub (21 352) és a Duna TV (6453) következett a sorban.

A legtöbbször - 1689 esetben - a Leier Hungaria Kft. jelent meg szponzorként, ezt követte az Austrotherm Kft. 2207 és a Stavmat Építőanyag Kereskedelmi Kft. 1945 üzenettel.

A legtöbb támogatói megjelenést a TV2 időjárás-jelentésében szerkesztették adásba (14 734), amit az RTL Klub (5530) és a Hír TV (4022) időjárás-jelentései követtek.

A minta állandó szereplői a legnagyobb eléréssel rendelkező országos kereskedelmi televíziók - az RTL Klub, a TV2 -, valamint a közszolgálati Duna TV voltak, mellettük egy-egy hónapig helyet kapott a mintában a Duna World, az M2, az M5, az ATV, a Hír TV és a Life TV.

A teljes tanulmány napokon belül az NMHH honlapján lesz olvasható - írták.

Címlapról ajánljuk
Kézműves pékek az Arénában: liszt, víz, só – és minden, ami a jó kenyérhez még kell

Kézműves pékek az Arénában: liszt, víz, só – és minden, ami a jó kenyérhez még kell

A kézműves pékek ma már nemcsak kenyeret sütnek, hanem élelmiszer-kultúrát is teremtenek: a jó kenyér náluk nem csupán három összetevőből áll, hanem sok év tapasztalat, tudatos alapanyag-választás és szenvedély is kell hozzá – erről is beszélt az InfoRádió Aréna című műsorában Fülöp Ádám, a Pipacs Pékség alapító tulajdonosa és Fekete Gergő, az Artizán Pékség tulajdonosa, a Kézműves Kenyér Társaság alelnöke.

Felmérés: a magyar emberek 40 százalékának nincs nyugdíj-megtakarítása

A megkérdezett ügyfelek negyede rendelkezik rendszeres nyugdíjcélú megtakarítással, és 72 százalékuk tartja fontosnak a nyugdíjra való felkészülést – derült ki az OTP Pénztárak által készített reprezentatív felmérésből. Az OTP Nyugdíjpénztár ügyvezető igazgatója az InfoRádióban egy példán keresztül mutatta be, miért érdemes kisebb összeggel is elindítani nyugdíjcélú megtakarítást.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.06.10. kedd, 18:00
Sós Endre
a Fővárosi Állat- és Növénykert főigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×