eur:
411.68
usd:
395.29
bux:
79551.8
2024. november 24. vasárnap Emma
Hőpapírra nyomtatott bérletszelvényt vesz ki egy utas a jegykiadó automatából a Keleti pályaudvar metróállomásnál 2014. május 16-án. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) bevezette a hőpapírra történő jegy- és bérletnyomtatást.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Közel négyezer utas biztosan hoppon maradt a BKK-automatáknál

Ennyi utas visszajáróját dokumentáltan elnyelték a BKK automatái, amelyek azonban az adatok szerint megbízhatóan működnek. Meglepő, milyen arányban használják őket az utazók.

A BKK 366 darab jegykiadó automatát üzemeltet, ezek 2019. január 1. és szeptember 30. között mintegy 14,4 millió tranzakciót bonyolítottak le, amiből 3744 fő nem kapott visszajáró pénzt, és 2448 fő nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből.

Ez elenyésző arány, a sikeres tranzakciókhoz képest a használatok csupán 0,026 százalékánál nem kaptak visszajáró pénzt, és 0,017 százaléknál nem kaptak jegyet vagy bérletet az automatákból – közölte az Alfahírrel a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

A BKK közölte: az eszközök gyorsan és pontosan működnek, és annyira sikeresek, hogy már ezek bonyolítják

a teljes forgalom több mint 60 százalékát.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×