A Figyelő interjút közöl Kákosy Csaba gazdasági miniszterjelölttel, aki a jövő héten veszi át a tárca vezetését eddigi főnökétől, Kóka Jánostól. A jelenleg kabinetfőnökként dolgozó liberális politikus szerint nem pánikkeltő sem a gazdasági helyzet, sem a koalíciós feszültség, sem pedig az SZDSZ támogatottságának alacsony mértéke.
Kákosy Csaba a reformokról azt mondta: "elkezdtünk felújítani egy évtizedek óta düledező házat. Most itt állunk a felújítás közepén, levertük a vakolatot, és most megijedtünk a malteros vödrök látványától. A miniszterjelölt szeretné látványosan csökkenteni a digitális írástudatlanságot, és a MÁV reformját is szívügyének tekinti.
A Heti Válasz cikkéből kiderül, hogy félezer alvállalkozóját nem fizette ki, de a Kóka János sógora által jegyzett vitorlás egyesület hobbiregattáit azért szponzorálta a nyáron bedőlt Viadom Zrt. A pórul járt hitelezők szerint több tízmilliárdnyi vagyont mentettek ki a távozó gazdasági miniszter sztráda-árletörési programjának mintacégéből.
A cikkből kiderül, hogy a Viadom Zrt. annak idején nem a legolcsóbb ajánlattal nyert az M7-es autópálya egyik szakaszára kiírt pályázaton, a Vegyépszert pedig szabálytalanul zárta ki a tenderből az azt kiíró gazdasági tárca.
A HVG - idézve szegedi jobboldali politikusokat - azt írja, hogy a szegedi önkormányzat játéktermek kedvéért zárna be egy óvodát. A Deák Ferenc utcai intézményt december elsején tervezi bezárni a helyhatóság, 200 méteres körzetben pedig két játékterem építése kezdődött meg. A kételyre pedig a lap szerint az ad okot, hogy a jogszabályok nem engedik játékterem építését oktatási intézmény 200 méteres körzetében.
A város jegyzője azzal védekezett, hogy a játéktermek üzemeltetői csak építési engedélyt kaptak, és az önkormányzat állítólag figyelmeztette is őket arra, hogy ilyen körülmények között működési engedélyt nem kaphatnak.
Karácsony Gergely lépett a helyettese ügyében: Kiss Ambrusból főigazgató lesz