eur:
392.91
usd:
363.38
bux:
72351.87
2024. július 4. csütörtök Ulrik
Gothenburg, Sweden - January 17, 2015: A close up shot from above of a young womans hands holding a white Xbox One controller as she is playing a video game. Natural lighting, shot on wooden background with shallow depth of field.
Nyitókép: luza studios/Getty Images

Hirdetésekkel árasztaná el játékait a Microsoft, nem is akárhogy

Digitális hirdetőtáblákat vetne be a cég az Xboxban.

A Business Insider beszámolója szerint a Microsoft dinamikusan frissülő, digitális hirdetőtáblákat árulna a free to play üzleti modellű xboxos játékokban. A források szerint a kidolgozás alatt álló hirdetési rendszer egyrészt bevételi forrást jelentene a vállalat számára, másrészt megkönnyítené a játékfejlesztők számára a termékeik értékesítését, harmadrészt pedig hirdetők szélesebb táborának adna lehetőséget a videojátékokban való reklámozásra – írja az Origo.

A Microsoft a rendszerébe csak jóváhagyott és megbízható márkákat kíván beengedni, hogy ne jelenhessenek meg botrányt kavaró hirdetések a játékokban, és a nyár folyamán válhat elérhetővé a megoldás.

A digitális hirdetőtáblás reklámozás a sportjátékokon kívül jelenleg egyáltalán nem elterjedt, rajtuk kívül a legtöbb gamer a Burnout Paradise eredeti kiadásában találkozhatott az elképzeléssel.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×