Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Charles Leclerc, a Ferrari monacói versenyzője integet a nézőknek, miután megnyerte a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Ausztrál Nagydíjának időmérő edzését a melbourne-i pályán 2022. április 9-én. A futamot április 10-én rendezik.
Nyitókép: MTI/AP/Asanka Brendon Ratnayake

Charles Leclerc nyitott az élen

Lewis Hamilton helyettese a kilencedik lett a Francia Nagydíj első szabadedzésén.

Charles Leclerc, a Ferrari monacói versenyzője futotta a leggyorsabb kört a Forma-1-es Francia Nagydíj pénteki első szabadedzésén.

A vb-pontversenyben második helyezett pilóta mögött a címvédő és listavezető Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője zárt másodikként, míg a másik Ferrarival Carlos Sainz a harmadik lett az eseménytelen körözésen.

A Forma-1-es pályafutása 300. versenyére készülő, hétszeres világbajnok brit Lewis Hamilton (Mercedes) kihagyta a gyakorlást, helyén a Formula E-ben világbajnok holland a Nyck de Vries bizonyíthatott és végzett a kilencedik helyen.

A le castellet-i program 17 órától a második szabadedzéssel folytatódik, a 53 körös Francia Nagydíjat vasárnap 15 órától rendezik.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×