Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Timo Werner, a Chelsea játékosa (j) gólt szerez a Real Madrid ellen a labdarúgó Bajnokok Ligája elődöntőjének visszavágó mérkőzésén a londoni Stamford Bridge stadionban 2021. május 5-én.
Nyitókép: MTI/EPA/Neil Hall

Fordulat a BL-döntő ügyében

Nem Törökország, de nem is a Wembley lesz a helyszín.

Az előző évhez hasonlóan Portugáliában lehet a labdarúgó Bajnokok Ligája döntője.

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA), a brit kormány és az angol szövetség (FA) képviselői hétfőn egyeztettek arról, hogy Isztambul helyett Londonban találkozzon a döntőbe jutott két angol csapat, a Chelsea és a Manchester City.

A brit kormány múlt pénteken szigorított a koronavírus-járvány miatti karanténszabályokon, melyek szerint a magas kockázatú, úgynevezett vörös listán szereplő országokba - például Törökországba - csak a "nyomós indokkal" megengedett az utazás, és aki visszatér egy ilyen területről, annak tíz napot szállodai karanténban kell töltenie a saját költségén. Ezek utándöntött úgy az UEFA, hogy elveszi Isztambultól a döntőt, immár másodszor.

A Wembley volt a leginkább kézenfekvő megoldás, ám a brit kormány egyelőre nem hajlandó kivételt adni a karanténszabályok alól a fináléra érkező díszvendégeknek és újságíróknak, vagyis nincs megegyezés az UEFA-val.

Ezért vetődött fel Portugália, ahol ez ilyen engedélyek könnyebben megadhatók. Azt nem tudni, hogy Porto vagy a tavalyi nyolcas döntőt megrendező Lisszabon lesz a befutó.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×