Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál versenyzője a boxutcában a Forma-1-es Magyar Nagydíj időmérő edzésén a mogyoródi Hungaroringen 2018. július 28-án.
Nyitókép: MTI/Czeglédi Zsolt

Forma–1: új remény csillant Európának

A Forma–1-es világbajnokság vezetősége akár további európai futamokat is késznek mutatkozik programba emelni, amennyiben ázsiai és amerikai versenyeket el kell halasztani.

„Számos lehetőségünk van, bízunk benne, hogy nagyszerű lesz az évad második fele” – idézte a www.formula1.com Ross Brawnt, az autós gyorsasági világbajnokság sportigazgatóját, aki szerint

van mozgástér arra, hogy további egy-két európai verseny bekerüljön a naptárba.

A sorozat kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media múlt kedden hozta nyilvánosságra a koronavírus-járvány miatt módosított menetrend első nyolc állomásának helyszíneit és időpontjait. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által is elfogadott naptár szerint július első két hétvégéjén az ausztriai Spielbergben, a Red Bull Ringen két versenyt rendeznek, majd a csapatok Magyarországra utaznak. A július 19-i mogyoródi futam után két héttel Nagy-Britannia következik, Silverstone-ban szintén két egymást követő hétvégén versenyez a mezőny, amely aztán Spanyolországba, Belgiumba és Olaszországba látogat el szeptember elejéig.

Az F1 szervezői azt szeretnék, ha a rövidebb időszak ellenére

15–18 versenyt le lehetne bonyolítani.

A pandémia miatt a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után sorrendben a bahreini, a vietnami, a kínai, a holland, a spanyol, az azeri és a kanadai viadalt elhalasztották, míg a monacóit és a franciát törölték. Bizonytalan a helyzete többek között a szingapúri és a japán, valamint a brazil, a mexikói és az egyesült államokbeli futamnak is.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×