Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
Az 51. Kékszalag Nagydíj tókerülő vitorlásverseny mezőnye Balatonkenesénél 2019. július 18-án.
Nyitókép: MTI/Varga György

Megvan a Kékszalag győztese

A Petrányi Zoltán kormányozta Racing Django hajnali fél egy után pár perccel ért célba.

A Petrányi Zoltán kormányozta Racing Django haladt át elsőként az 51. Kékszalag Nagydíj balatonfüredi célvonalán, a hajó hajnali fél egy után pár perccel ért célba, a legénység további tagjai Csetényi Csaba, Kaltenecker Károly, Lovas Zsolt, Farkas Bence és Pénzes Botond Kristóf.

Másodikként a Kaiser Kristóf vezette MKB-Extreme Sailing Team, harmadiknak pedig a 13-szoros bajnok Litkey Farkas által irányított Prevital futott be.

A 7:13:57 órával a verseny időrekordját 2014 óta tartó Fifty-Fifty - melynek kormányosa Józsa Márton - ezúttal nyolcadikként zárt.

A Kékszalag Európa leghosszabb tókerülő vitorlásversenye, amelyet 1934-ben rendeztek meg először. A mintegy 155 kilométeres táv teljesítésére a hajósoknak 48 óra áll rendelkezésükre Balatonfüredről indulva.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×