Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Szoboszlai Dominik (k) a horvát Marcelo Brozovic (b) és Luka Modric között a Magyarország - Horvátország labdarúgó Európa-bajnoki selejtezőmérkőzésen a Groupama Arénában 2019. március 24-én. A magyar válogatott 2-1-re győzött.
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd

Ölik egymást az olasz nagyok Szoboszlai játékjogáért

A magyar futball Salzburgban profiskodó nagy ígéretéért sorban állnak a rangos európai kérők, nagyon észnél kell lenni.

Mint az nso.hu kiszúrta, a Juventus után újabb olasz sztárklub jelezte az itáliai nyilvánosságban, szívesen tudná a soraiban Szoboszlai Dominikot.

A 18 éves labdarúgó a 2018–2019-es idényben 13 bajnokin, 2 hazai kupamérkőzésen és egy Európa-liga-összecsapáson lépett pályára – utóbbin épp a Napoli ellen, amely klub sportigazgatója, Cristiano Giuntoli és elnöke, Aurelio De Laurentiis is szemet vetett rá.

A Szoboszlai Dominik ügyeit képviselő EM Sports Consulting reakciója szerint a labdarúgó "az egyik legnagyobb tehetség Európában, de most csak arra törekszik, hogy Salzburgban sikeres legyen, minden másról korai beszélni".

Szoboszlai Dominikot 2022-ig szerződés köti Salzburgba, az osztrákok információk szerint 30 millió euró alatt aligha engedik el a magyart, aki újra a hónap játékosa lehet a klubnál.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×