Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 6. szombat Miklós
Virágok és fotók Emiliano Salának, az FC Nantes volt argentin játékosának óriásfotója előtt Nantes-ban 2019. január 25-én. A Nantes-tól az angol Cardiff Cityhez igazolt, 28 éves argentin támadót szállító kisrepülőgép, útban Franciaországból Angliába, a La Manche-csatorna felett, január 21-én este eltűnt. A mentőhajók és helikopterek 2019. január 25-én végleg befejezték az eltűnt kisrepülőgép utáni keresést a Guernsey-szigetnél, ahol a légi jármű az ereszkedés közben, 700 méteres magasságnál eltűnt a radarképekről. A helyi rendőrség szerint a szerencsétlenül jártak túlélésének esélye rendkívül kicsi, ezért nem folytatják tovább a keresést.
Nyitókép: MTI/EPA/Eddy Lemaistre

Felszínre hozták a Salával lezuhant kisrepülőben talált holttestet

Azt még nem hozták nyilvánosságra, kinek a testét találták meg.

Felszínre hozták azt a holttestet, amit a Cardiff City labdarúgócsapatának játékosával, Emiliano Salával a fedélzetén két hete lezuhant kisrepülőgép maradványai között találtak.

A légibaleseteket vizsgáló brit hatóság (AAIB) közlése szerint a repülőgép maradványait a rossz idő miatt egyelőre nem sikerült felszínre hozni. Azt még nem hozták nyilvánosságra, kinek a testét találták meg. A lezuhant repülőgép roncsaira vasárnap bukkantak rá.

A gépen a 28 éves Emiliano Salán kívül az 59 éves pilóta, David Ibbotson tartózkodott. Az argentin támadó a Nantes-tól szerződött a Cardiffhoz, ezért utazott Franciaországból Angliába. Az egymotoros repülőgép pilótája - a rendőrség tájékoztatása alapján - 1500 méteres magasságban kérte, hogy alacsonyabban haladhasson el a Guernsey-szigetnél, majd az ereszkedés közben, 700 méteres magasságnál eltűnt a radarképekről.

A játékost a balesetet megelőző héten klubrekordot jelentő, 17 millió euró (5,4 milliárd forint) körüli összegért igazolta le a Cardiff.

Címlapról ajánljuk

Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Az orosz-ukrán háború az elmúlt három és fél évben jóformán az egész világon megváltoztatta a légi közlekedést, hiszen Ukrajna felett tilos civil gépekkel repülni, Oroszország légterét pedig a kölcsönös szankciók miatt számos légitársaság nem használhatja. Ez mindent átalakított: az útvonalakat, a menetrendeket és az árakat is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Hatalmas fordulatra készül Brüsszel, leveszik a kesztyűt a következő csapás előtt

Hatalmas fordulatra készül Brüsszel, leveszik a kesztyűt a következő csapás előtt

Az elmúlt néhány év megkérdőjelezhetetlenné tette, hogy az Európai Unió geopolitikai visszaerősödéséhez elengedhetetlenné vált egy új védelmi ipar felhúzása és a versenyképességi szempontok előtérbe helyezése. Ez a két téma több ponton kapcsolódik az uniós stratégiában, de egyik sem megvalósítható az ezekhez szükséges kritikus nyersanyagokhoz való hozzáférés nélkül. Kína az elmúlt évtizedek alatt úgy helyezkedett, hogy ezeknek a kitermelése és feldolgozása is rajta keresztül történjen, így a bármikor újraélesíthető vámháború árnyékában az EU-nak olyan stratégiát kell kidolgoznia, amely rövid távon biztosítja a készleteket, és fokozatosan eléri, hogy egy ország se legyen képes önkényesen zsarolni az EU-t, valamilyen függősége miatt. Az Európai Bizottság ezért olyan tervvel állt elő, amely új beszállítókkal és a beszerzési rendszer kézbevételével kívánja megelőzni a sokszor napi működést is fenyegető készlethiányt.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×